Režie:
Michal SamirScénář:
Michal SamirKamera:
Martin DoubaHudba:
Ondřej Gregor BrzobohatýHrají:
Anna Fialová, Vojtěch Vodochodský, Eliška Křenková, Igor Chmela, Alena Mihulová, Miroslav Hanuš, Terezie Holá, Daniel Kadlec, Jana Boušková, Jan Vondráček (více)VOD (2)
Série(3) / Epizody(9)
Obsahy(1)
Iveta chce být slavnou zpěvačkou. Cesta vede z dětského sboru přes pěvecké soutěže, nahrávání prvního hitu a desky až k celostátní slávě. Iveta musí přesvědčit rodiče, porotce, producenty, diváky. Tím jediným, který v ní od začátku věří, je Petr Sepéši. Její první láska. Ta, o které se říká, že musí někdy skončit... Jaká je cena splněného snu? Začátek životního příběhu Ivety Bartošové. (Voyo)
(více)Videa (5)
Recenze (136)
Dokument "Mále mě znáš" ve mně probudil zvědavost, jelikoř Iveta mi byla po celý můj život naprosto ukradená. Ten příběh je ale docela silný. Seriál je v první sérii naprostou zoufalostí a dalo by se to odbýt desetiminutovým prologem. Druhá série po smrti Sepéšiho už je zajímavější, Fialová už má co hrát a docela válí. Největší bizár je ten její únos, konečně docela povedeně natočený díl. Takže první série tak 25%, druhá tak 65%. ()
Hodnotím po prvních třech dílech. Líbili se mi oba představitelé hlavních postav, Vojtěch Vodochodský mě v roli Petra Sepéšiho fakt ohromil. Vedlejší postavy byly hrozně jednorozměrný, příkladně pan Bartoš byl stejně divnej patron v Ivetiných pěti i dvaceti. Důvod proč by to tak mělo být? Netuším. Podivnejma existencema se to tady jen hemžilo, a to se přitom zatím na scéně neobjevil Tříska, Pomeje, Rychtář, Martucci, Macura…. Koukal jsem na to s 18-ti letým synem a ten vůbec nepochopil, že Sepéši umíral jako hvězda. Kam se poděly všechny ty prachy, co vydělali? Ten radioaktivní spad z Černobylu u Sepéšiho v ložnici a nejen tam nebyl úplně OK, ale budiž… ()
Pro Voyo je to krok správným směrem. Provedení má ale svoje mouchy. Na rozdíl od hodně lidí nemám absolutně problém s tím, že to nijak nereflektuje společnost a politiku - dává to očividně najevo, že to něco takového není ze strany tvůrců zájem, a dobře. Nemusí. S čím mám problém, že se tvůrci nezvládají soustředit na postavu Ivety a pořádně ji rozvinout, i o Sepešim nakonec víme víc. Kdyby se tahle jedna věc pořešila, všechno by tu krásně zapadlo do sebe. ()
Je to hrozně natahované nato, co vše se tam děje. Je to jako bych celé tři hodiny sledoval dvě minuty Štěpánka když vykládá básničku Jeskyňce v modrém světle. Jenže tam je to dobrě sestřihané do pár minut. Ale tu to člověk má téměř celé tři hodiny a v růžové. Příběh se jmenuje Iveta. Ale stejně tak by se mohl jmenovat Petr. Protože spíš je to o startu a konci života Petra Sepešiho. Z kterého mimochodem udřlali pěkně namachrovaného a arogantního troubu. Zato Iveta byla čistá jak Johanka z Arcu. Aspoň ji udělali naivní. Je otázkou, co z toho je záměr - čti očištění - a co skutečnost. Každý vidí své milé v tom nejlepším světle a tak prezentuje i svou výpověď. Myslim teď rodiče, sestru a všechny, kteří dali svolení a výpovědi pro tuto minisérii. Kdo byl přesvědčivý a uvěřitelný to byl Hanuš a Mihulová jako rodiče. Překvapil i Brzobohatý jež jeho přirozená arogance či sebejistota se spojení s maskou krásně dokreslila Štajdla. Každý díl byl vesměs spojen s jednou písničkou. A jak jsem psal hrozně uzahaným dějem. Ale to je spíš otázka režie a střihu. Třetí díl byl dynamičtější - už pro tu milenku, hádku, otázka úspěchu a kdo byl ten první s té dvojice či smrt Sepešiho. Konec opět sklouzl opět do té lyrické formy. Jen mě celé tři díly vrtalo hlavou ty odbočky k tomu vojákovi. Až díky titulkům a zpětné analýze mi došlo. Tedy pokud víte něco z Ivetina života. Suma sumárum Iveta je na jedno podívání a stejně jako skutečná Iveta, prostě seriál zazářil a zhasnul. ()
Ten Samir by asi potřeboval léčebnu. A smutné je, že mu to takto schválili. Michal Samir se narodil v roce 1985, takže nemá o té době ani o Ivetě žádné ponětí. Jednou z podmínek natočení bylo, že verzi bude schvalovat, a případně může i zasahovat, Ivetin (a Štaidlův) syn. Takže je velmi smutné, že zpětně takto vidí svou mámu. Že má Iveta nějaký psychický problém ohledně své umělecké vize už v dětství, je možné. Mohlo to být hlavně despotickým otcem. Ale že by celou dobu raketového růstu kariéry byla jen uplakanou hromádkou neštěstí a nikdo neukázal naopak její radost, štěstí a jak si to užívá, to je asi blbost (pozn.: nejsem její ctitel). Co se týče Sepéšiho, je mi úplně jedno, jestli byl takový nebo menší debil. Prostě byl. Série (S01) je natočena rozvlekle, nudně, ponuře a depresivně. To mě k tomu vzestupu taky nesedí. U toho ponurého retra je nejhorší, že blboň Samir se do natáčení tak ponořil, že se mu podařilo udělat film přesně takovým stylem, jak se točily (ty horší) televizní inscenace v těch letech. Prostě Machr! ()
Galerie (313)
Zajímavosti (28)
- Syn Ivety Bartošové s natáčením souhlasil a věděl o něm. „Podstatné pro mě bylo, že režisér Mike Samir byl ochoten celý projekt, na kterém dva roky pracoval, okamžitě ukončit, pokud by se mi to nelíbilo. Také mi dovolil zasahovat do scénáře,” řekl Artur Štaidl. (hansel97)
- Castingu na roli novinářky Gabi se zúčastnilo celkem 12 hereček. Kromě Zuzany Zlatohlávkové o roli usilovala například i Karolína Vágnerová, která nakonec dostala roli Venduly Svobodové. Zuzana však udělala na režiséra velký dojem. „Když přišla na casting Zuzana, věděl jsem, že chci ji,“ přiznal k obsazení herečky do role bulvární novinářky režisér Michal Samir. (lucij68ee14)
- Anna Fialová a Vojtěch Vodochodský v rozhovorech přiznali, že se jim nejhůře zpívala píseň „Snad nám to vyjde“. Herečka uvedla, že je píseň těžko zapamatovatelná, protože je textově velmi obsáhlá a sloky v ní jsou si melodicky dost podobné. (lucij68ee14)
Reklama