Armády tyranské moci si brousí zuby na mírumilovnou kolonii na okraji galaxie a jedinou nadějí na přežití jejích obyvatel se stane tajemná cizinka. (Netflix)

Recenze (546)

agentmiky

Bohužel. Má očekávání nebyla naplněna ani tak z poloviny. Asi můžu potvrdit, že se jedná o jedno z největších zklamání uplynulého roku. Snyder tentokrát ustřelil. A to pořádně...Neberte mě špatně, úplný odpad to fakticky není (to zase nechápu některé zdejší uživatele). Už jen ten vizuál místy kladně překvapí. A najde se i pár zajímavých sekvencí (třeba souboj s arachnoidem). Jenže ten příběh? To mělo být jako sakra co? Vůbec jsem nepochopil motivace všech přítomných postav, proč se přidávají k hlavní hrdince za účelem obrany malinké vesničky. Záporák spíše karikaturou. Herecky to taky moc nemá co nabídnout (když se zamyslím na scénářem, tak jsem asi více chtít nemohl). Sofia Boutella hraje ucházejícím způsobem. A závěr? Já se fakt ani moc na tu dvojku netěším. Takový potenciál to mělo. Achjo. Za mě dávám 5/10 (hlavně díky soundtracku...Junkie XL nezklamal) P.S. Ty zpomalovačky byly spíše častěji k smíchu ()

Fr

„BUDEME MUSET BOJOVAT“…  A jak řekli, tak chtějí udělat. Ovšem nejdřív je třeba sehnat bojovníky… Dlooohej a nudnej úvod už by měl pár diváků odradit. (Ale já se nedám!) Pak akce, která by svým provedením měla odradit většinu. (Ale já se nedám!) A tak jsem zjistil, že ten vizuál se zlepšil, ale roztažený to je jak nohy v africkým bordelu (?). Zabíjí to tak i to málo sympatií k hlavní postavě. A to prej chce Snyder vydat rozšířenou verzi! Ty vole! Udělej zkrácenou!  /// -------------- POD ČAROU: ------------------------------------------------ 1.) Vydání „Director's Cut“ verze je plánováno na začátek roku 2024 (s ratingem „R“), pokračování pak na 19.dubna 2024. 2.) Oba díly vyšli na 166 milionů $. 3.) Snyder se při psaní příběhu inspiroval filmy Akiry Kurosawy, ságou „Star Wars“ a čtením heavymetalových časopisů. 4.) Thx za titule „Vít Bezdíček“.  ///                         PŘÍBĚH  ***  HUMOR  ne  AKCE  **  NAPĚTÍ  * ()

PauloZ

Snyder nemá co říct a pokud mu film nenapíše někdo jiný a nebo si neveme knižní předlohu, tak je to absolutní utrpení. Je mi smutno, protože jeho první filmy řadím do mých oblíbených. Tady ale někomu narostl nosík navrch aniž by ukázal nějaký um. Navíc efektně je to fakt dost špatné a levné. Na druhou stranu. Kdyby za tím nebyl Snyder a jeho chvástání o jaký megalomanský film půjde a promrhané miliony které v tom filmu nejdou vidět, tak bych to jako Netflixovskou blbinu nehejtil tak moc. ()

dr.horrible

Hromada postáv bez charakterov, odpudivý vizuál, necharizmatická hlavná hrdinka, nulové vtiahnutie do deja a asi tri fajn nápady (ktoré si už od včera nepamätám). Nepomohli tomu ani dvaja Dariovia Nahariovia. Vo všetkých ohľadoch, dekády po expiračnej dobe. Asi jak keby ste zobrali Sucker Punch, odobrali z neho všetko, čo ho činilo zaujímavým (pekné baby, pesničkový soundtrack, originálny nápad) a nahradili to generickou vykrádačkou Star Wars, s naozaj hodne  primitívnymi dialógmi. Normálne som Snyderov fanúšik, ale toto bol extrémne plytký výrobok. ()

D.Moore

Mám Zacka Snydera rád, jeho komiksové filmy považuji za to nejlepší, co v žánru kdy vzniklo (ano, mluvím i o těch posledních), a jako člověk je mi sympatický svým zápalem pro věc. Nicméně co mělo sakra být tohle? Nevadí mi, že film vykrádá/čerpá, kde se dá, na to už mě připravila upoutávka, ale proboha proč je to takové... Prázdné? Hloupé? Nafoukané? Nudné? Pokud vás úvodní záběr přiměje k pubertálnímu uchechtnutí a následující monolog, který má vysvětlit, v jakém světě to jsme, vám nevysvětlí nic, vězte, že v dalších minutách, desítkách minut, dvou hodinách se to nezlepší. Snad jen ta chuť se posmívat vás přejde, protože ani za to Rebel Moon nestojí. Takový film by v osmdesátých nebo devadesátých letech skončil v nejlepším případě na videokazetě, ačkoliv by jeho tvůrci byli přesvědčeni o tom, že stvořili veledílo. Tentokrát to nevyšlo, Zacku, a řekl bych, že druhým dílem to nenapravíš. ()

• Druhý plně digitálně natočený film Zacka Snydera po Armádě mrtvých (2021). Zbytek jeho filmů je natočen na 35mm nebo 65mm film. Důvodem je pravděpodobně spolupráce s Netflixem, který má dlouhodobě pravidlo natáčení na 4K. (KGBelik)
  • Děj tohoto snímku byl původně zasazen do světa Star Wars a mělo se jednat o pokračování Návratu Jediho (1983). Režisér Zack Snyder návrh scénáře dokonce předložil vedení Lucasfilmu, avšak veškerá jednání byla ukončena poté, co studio Lucasfilm odkoupila společnost Disney. Nakonec se Snyder rozhodl scénář přepsat a snímek Rebel Moon koncipovat jako nové, originální sci-fi. (fiLLthe3DD)