Rebelové se připravují na bitvu proti nemilosrdné armádě Mateřského světa a přitom mezi nimi vznikají pevná pouta a rodí se noví hrdinové i budoucí legendy. (Netflix)

Trailer 5

Recenze (237)

Ištván87

Je to lepší než první díl a když se do závěrečné bitvy zapojí i Jimmy, tak je to chvíli opravdu moc pěkná podívaná, ale má to ten samý problém jako jednička. Pořád tam něco chybí. Tady je problém například s tím, že smrt některých postav je nám totálně putna, ale natočeno je to tak, že by nám to jedno být nemělo. SPOILER SPOILER: Jmenovitě smrt Dena byla úplně zbytečná, protože si proti Atticovi ani neškrtnul. Totéž platí pro Nemesis. Ta si to tam rozdá s partou ozbrojenců, ale jelikož jsme vůbec neměli šanci si k ní vytvořit nějaký vztah, tak to člověka vůbec nezasáhne. No, tak snad se to v režisérské. Sestřihu zlepší ()

Spiker01

Snyderův opus dokončen, jsem však zvědav, jestli u Netflixu dostane ještě nějakou šanci, na těch pět dílů Rebel Moon se však jistojistě nedostaneme. Oba filmy se logicky natáčely zároveň a sdílejí ty samé neduhy. Příběhově ještě jakžtakž, téma však není úplně nosné a už vůbec ne originální, u Zacka bych však čekal lepší vizuální stránku. Jednotlivé věci a efekty před plátnem jsou akurátní, ovšem ta vyblitá paleta barev z patrně zeleného pozadí, opravdu kazí jakýkoliv dojem z efektní akce, zpomalovaček a bombardování vesnice, čehož je tu samozřejmě opět dostatek. Zlobit se podruhé na druhou půlku postrádá smysl, nikdo ani nemohl čekat nějaké výrazné zlepšení, naopak je tu méně slavných herců a o to je druhý díl patrně slabší, první už jsem vesměs vytěsnil. ()

dragon94

Ono to překvapivě není tak stupidní jako první díl. Je to přímočařejší, prázdnější, postavy jsou pořád nezajímavé, má to až příliš generické akce, ale sem tam to vypadá vizuálně opravdu pěkně. A po stránce scénáře mě to neuráželo tak jako první díl. Může tomu dost pomáhat i to, že jsem včera viděl Mortal Kombat (2021), který mi přišel o dost stupidnější. Tady mě sice vůbec nezajímalo co se tu děje, ale těch do očí bijících stupidit tu nebylo tolik. Nebo jsem je alespoň nevnímal, neboť jsem při sledování nedával tolik pozor jako u prvního dílu. Každopádně tentokrát se Zack za ten vizuál u mě vyšplhal na 2* 32% ()

Anderton

Zack "Sador" Snyder: vládca vesmíru oznámil, že točí vlastné Star Wars, ale asi nejaký novinár pri tomto preslove zakašľal a nebolo počuť slovo "turecké". Prvá časť má toľko wtf momentov, že je vo svojej tuposti zábavná, v dvojke takéto momenty bohužiaľ absentujú a je proste iba nudná. Ide o zameniteľné sci-fi béčko, ktoré je v pohode pozerateľné, avšak vzhľadom na to, kto to nakrútil a ako bol projekt vopred prezentovaný, ide o ťažké sklamanie. Herci sú v pohode, so Sofiou nemám problém, avšak verím, že klišé s ostrihaním vlastnej hlavy s výsledkom ako od kaderníčky je myslené smrteľne vážne. Strojček na vyholenie bokov som si v kúpeľni nevšimol. Hľadanie princeznej po planétach sľubované v trojke ale môže byť už celkom fajn, zasadenie celej dvojky na jedno miesto je nešťastné rozhodnutie. ()

Motinski

Snyder mi definitívne dokázal že by nemal písať scenáre. Prvá hodina, nič, druhá hodina bitka. Príbeh z vypredaja. Najväčšou slabinou ale stále ostávajú postavy. Po minulom diely sa podarilo naverbovať partičku hrdinov ktorý by mali byť schopný ochrániť menšiu komunitu osadníkov pred impériom. Divak prirodzene očakáva interakcie a budovanie pevných vzťahov pred finálnym stretom ale nie. Nič také tu nebolo a ja som doteraz nepochopil ako sa mohli spojiť za spoločnú vec ľudia ktorý o sebe poriadne nič nevedia ale idú oddane riskovať životy za cudziu vec. Jediná pasáž kde medzi sebou vedú hlbší rozhovor je približne v strede filmu a spočíva v tom že o sebe každý povie pár viet ako predstavenie a do toho sledujeme flashbacky. Tu som myslel že končím a fakt som sa premáhal ísť ďalej. Celá kompozícia tejto scény bola tak odfláknuta že by ju dokázal napísať hocijaký amatér bez skúseností z filmovej brandže. Aspoň efekty sú nadštandardné, no to len hľadám niečo čo môžem pochváliť aby som sa neopakoval v kritike. Skúsim to skrátiť. Záporak ako z každého druhého béčka, Sofia málo charizmatická na hlavnú ťahačku, akcia ujde ale spomalovačky sú (opäť) na smiech a k ostatným postavám už radšej nepoviem nič. Na konci jasný teasing na pokračovanie ktoré už si určite nepozriem. ()

• Natáčelo se od 19. dubna 2022 do prosince téhož roku v americkém státě Kalifornie (Inyo County, Santa Clarita). Filmování probíhalo současně s výrobou první části a společný rozpočet činil 166 milionů amerických dolarů. (fiLLthe3DD)
  • O tvorbu vizuálních efektů se postaraly společnosti jako Weta FX, Mammal Studios, Rodeo FX nebo Scanline VFX. (fiLLthe3DD)