V New Yorku se náhodně na Štědrý den setkává 5 lidí. Jsou propojeni sérií nevysvětlitelných příhod a s malou vzájemnou pomocí si uvědomují nový smysl svých životů. (oficiální text distributora)

Recenze (109)

petaspur

Vánoce, samota, žárlivý polda, nehybná maminka, odpuštění, zlomená ruka, reinkarnovaná manželka v mužském těle, deprese a to vše splácáno ve snímek, který příliš neskrývá své ambice zaujmout. Výsledkem je však tradiční kočkopes s několika vtipnými momenty, špetkou témat k zamyšlení a většinou buď zoufale neoriginálních nebo lehce prokouknutelných situací. ()

triatlet

Příběh mi připomínal stolní hru "Člověče, nezlob se". Desková hra s vánočními motivy. Figurky (herecky zvučných jmen) se vydávají na cestu New Yorkem, občas se náhodou potkají a postupně poznávají, jak respektovat jeden druhého, potažmo sám sebe. Zajímavý nápad, ovšem asi jsem se málo soustředil, takže mi roztříštěnost jednotlivých příběhů divácky nesedla. Když jsem se zorientoval v počínání nějaké postavy nebo se těšil na vystoupení nějakého herce, tak filmaři většinou odskočili do jiné části příběhu. Složitost vypravování je možná záměrná, podobně jako Rosina odpověď na otázku "Proč nemáte rádi Vánoce?" Zajímavý komentář: Damiel. ()

klerik

Trochu iný vianočný film, ktorý sa snaží hrať na vážnu LÁSKU NEBESKÚ. Má fajn atmosféru i obsadenie, len na našich súradniciach príde čisto americký príbeh o osamelosti a psychických problémoch trochu menej uveriteľný. Vzhľadom na počet samovrážd, bežné odlúčenie od rodiny a depresiami trpiacich občanov USA to ma pre amíkov vyššiu výpovednú hodnotu. Mne to prišlo občas umelé (pre mňa nepochopiteľné vykecávanie problémov cudzím ľuďom), ale herci podávajú skvelé výkony... Ale radšej odporúčam podobne vážne ale omnoho uveriteľnejšie PODOBY LÁSKY... ()

lennyd

Osamělá Rose Collins (Susan Sarandon) při návštěvě své matky v nemocnici ve vedlejším pokoji potkává tajemného muže (Robin Williams). Policista Mike Riley (Paul Walker) se pohádá se svou přítelkyní (Penélope Cruz), a stejný den potkává staršího pána, který mu tvrdí, že v něm poznává převtěleného ducha své dávno mrtvé ženy. Jules Calvert (Marcus Thomas) vzpomíná na nejlepší vánoce které prožil, když byl před mnoha lety v nemocnici. A jsou Vánoce .. den, kdy se mohou dít i zázraky... Takovéto filmy, ve kterých se prolíná několik příběhů mám většinou docela rád (Láska nebeská, Intermission nebo třeba Magnolia). Jenže k natočení takovéhoto filmu je třeba silného režiséra, jinak se z filmu stane propletenec nesmyslů, a nebo v lepším případě (jako je tento) vlastně několik na sobě nezávislých příběhů, které jsou bůhvíproč v jednom filmu. Takže .. podívat se na tento film určitě dá, ale víckrát než jednou to nemá smysl... ()

hellstruck

První dojem byl více než dobrý, s citovým vydíráním u filmů nikterak problém nemám, pokud to není až příliš samoúčelové. Noel je zajímavý film o lidech, které spojuje samota a smutek. Příběhy nebyly tak špatné, ale samotné vyvrcholení se mi zdálo krapet přehnané a především natahované. Takže nakonec si asi nebudu pamatovat smutnou Susan Sarandon a její dojemné vylíčení toho, proč nemá ráda Vánoce, ale spíš tu nekonečnou nudu, ve kterou se to obrátilo. ()

• Po uvedení v kině byla vydána na 48 hodin zkušební verze DVD. (HappySmile)