Ve skvěle obsazené komedii o vánočních svátcích sledujeme členy širší rodiny, kteří se snaží tradičně sejít, aby společně oslavili svátky. (Freeman Ent.)

Videa (27)

Recenze (156)

tom.nosek

Na jedné straně pokojný, vánoční film s maximálně hvězdným obsazením (8 hvězd v obyčejné komedii?). Na druhé straně je tu naprosto otravný vypravěč, otravné některé postavy a občas divné vyústění příběhu. Čekal jsem něco ultimátně fajnového, jako o pár měsíců dříve The Intern, ale bohužel jsem se nedočkal. Závěrem bych vyzdvihl postavy Johna Goodmana, Olivie Wilde a Alana Arkina. Ty to táhnou dopředu. ()

sedm.1

Původně jsem do tohoto snímku šel s vidinou navození příjemné sváteční pohody a atmosféry, komedie, u které se pobavím, nasaju ducha vánoc a tak nějak se hodím do pohodičky. Samozřejmě to ale dopadlo zcela opačně, takže já si šel po skončení této „úžasné vánoční komedie“ dát pár frťanů, abych se alespoň částečně dostal z pořízené depky. Nevím tedy o co tvůrcům tímto svým produktem šlo, ale něco tak depresivního a pesimistického jsem už dlouho neviděl, a jestli to měl zachránit ten závěrečný, kýčovitě přiblblý happyend, tak já na to jen hahaha, naserte si jantaři, vánoce jste mi už stejně zkazili. Každopádně, co se zápletky týče, tvůrci se snažili být zřejmě originální, čímž si ve výsledku ale nejsem zrovna dvakrát jistý, jestli jim to úplně vyšlo, hvězdné herecké obsazení pak film sice alespoň částečně zachraňuje, nicméně určitě nikterak neoživuje, atmosféra vánoc zde zachycena tedy je, ale svůj význam kvůli pojetí filmu naprosto ztrácí, navozené emoce na mě též zapůsobili nechtěným způsobem, zábavných momentů jsem během celé té podívané zaznamenal zhruba dva, jinak jde o čistokrevné rodinné drama, výčitky, hádání, obviňování, prostě samé příjemné vánoční záležitosti, takže reálné to možná je, o to jsem ale v tomto případě skutečně nestál. Zkrátka pozor, Love the Coopers není ani náhodou vánoční poklidnou zábavnou komedií, je to nevýrazné vánoční drama, které nepřináší nic, čím by stálo za pozornost. ()

Lacike

Prvá polovica dosť pripomína Lásku nebeskú tým, že sledujeme osudy viacerých postáv počas Vianočných sviatkov, ktoré na prvý pohľad so sebou príliš nesúvisia. Kvality Lásky Nebeskej to nedosahuje, ale na rozdiel od nudných vykrádačiek Garryho Marshalla, ktoré natočil na sklonku kariéry, v tomto filme fungujú vzťahy medzi postavami a bol som zvedavý na vyústenie u každého z nich. V druhej polovici filmu sa ukáže, že všetky postavy sú členmi jednej rodiny a zídu sa pri Štedrovečernom stole, čo prekvapivo nevyústi k dokonale sladké objímanie a cukrovanie z ktorého by vám zabehlo, ale celkom originálne to vyeskaluje v hádku v ktorej sa naplno prejavia konflikty medzi jednotlivými členmi rodiny. To bolo celkom originálne a také pravdivejšie ako to zvykne byť v skutočnom živote. Minimálne u mňa to tak funguje. Počas sviatkov dokonalá pretvárka jak sa všetci nasilu snažia byť šťastný a po večery si každý konečne ide do svojej vlastnej izby. Nakoniec sa tento film ale predsalen pokúsi o pozitívne záver a zázračne sa všetci pomeria. Rozprávkový záver, ale je to natočené a zahrané tak dobre, že som ho s radosťou prijal. Z jednotlivých príbehov ma najviac bavila romantika medzi párom, ktorý sa práve zoznámil. A na neskutočne nádhernú Oliviu Wilde sa fakt dobre pozerá. Takže som rád, že som vďaka snahe o doplnenie filmografie Alana Arkina našiel tento malý klenot. A že ostatným príliš nesadol ma vôbec netrápi. Ich problém. Normálne filmy bez tony CGI už asi ľudia neprijmú. 8/10. ()

Handle

Já vím, že jsou Vánoce a tak... ale zas "ocaď pocaď"... :) Asi jsem viděl i horší filmy, ale to nic nemění na faktu, že jsem při těch vyumělkovaných scén bez vtipu a otřesných dialozích s tunou sentimentu trpěl až až. Takovou povrchní a za vlasy přitaženou spatlaninu by podle mě dokázal natočit skoro každý. Vánoce nevánoce, tohle na mě prostě působilo neupřímně a hercům jsem nevěřil ani slovo. ()

chrispe

Letos začínám fakt brzo... ale nemohla jsem si pomoc. Podle traileru jsem čekala vánoční komedii, nu dočkala jsem se tak trochu ukecanýho filmu s vypravěčem jak z Amelie, který byl tak nějak zasazen do vánočního času a to občas fungovalo a občas nefungovalo. Btw: opravdu nemusíte vše, co dělí do několika dějových linií určitého počtu lidí hned srovnávat s Láskou nebeskou. ()

• Natáčelo se v lednu 2015 v městečku Millvale, které leží poblíž Pittsburghu. (hansel97)
  • Film začína vianočnou skladbou "White Winter Hymnal" od Americkej folkovej skupiny zo Seattlu - Fleet Foxes. (Miagy)