Slyšel, že je v L.A. težký život. Nevěděl ale jak těžký. Krokodýl Dundee se vrací!!! Odešel z Austrálie a přišel si pro svou přítelkyni do Los Angeles. Jak bude jejich dobrodružství pokračovat? (oficiální text distributora)

Recenze (192)

nash.

Není to návrat ani loučení ve velkém stylu, nic extra, ale jako nenáročné pohodové setkání po letech se starými přáteli docela funguje. Nenabídne nic moc nového, žádné velké překvapení, žádnou extra akci ani zábavu, jen připomene dávné fórky a historky, kterým jsme se kdysi smáli. Některé fungují a pobaví i tentokrát, Linda je pořád hezká ženská, Hogan pořád sympaťák, a to ostatní člověk filmu jako starý kámarád odpustí. ()

novoten

Začátek je dobrý a jaksepatří nespoutaně dundeeovský, ale jakmile se rodinka začne přesouvat z džungle, schyluje se ke katastrofě. V Los Angeles bohužel vzniknul nudný a předvídatelný pokus o nasátí starého kouzla, kterému ale chybí něco jako zápletka. Hogana mám za jeho živelnost rád, ale tohle mu bohužel podle očekávání krutě nevyšlo. ()

GOREGASM

Původní kouzlo je sice již nenávratně pryč a pokud není na place Mick Dundee aka Paul Hogan, tak se dá hovořit o nulaprocentním zážitku. Přítomnost australského zálesáka drží většinu filmu v zábavné poloze a kecal bych, kdybych nepřiznal mírný záchvat smíchu například u historky s Melem/Malem Gibsonem. Mickova interakce s Hollywoodem má svoje momenty, které Paul Hogan i do třetice s přehledem uhrává a dokonce si potýká i se ušišlaným Mikem Tysonem (alespoň si ze sebe umí vystřelit). 50% P.S. Podobně "tvrdého" komparzistu jen tak neuvidíte. ()

cariada

Začátek snímku je velice pěkný a vtipný. Kdy v rezervaci Dundee s partákem uvíznou na sromě ,protože je honí krokodýl a jakýsi domorodec se jim směje. Jenže pak kdy se to odehrává ve filmovém studiu je to už spíše nudné a až příliš předvidatelné. Začíná to postrádat onu lehkost a vtip. U mě tak za 50%. ()

Segrestor

Nic nejde šroubovat do nekonečna a to se potvrdilo i Paulu Hoganovi. Člověk by čekal nějaký posun u této postavy, ale ta je stále debilní a stále nechápe prostředí velkoměsta. Dundee už zde není tím věhlasným bushmanem, ale idiotem z pravěku nebo odkud. Nevím, humor tohoto filmu mi přišel až trapný. Film jako takový je slabý a je jen důkazem toho, že v nejlepším se má přestat. Na druhou stranu. Když nic jiného v televizi neobjevíte, může to být docela dobré zadostiučinění a několik gagů celkem zafunguje. ()

• V čase 23:12 pokládá Sue (Linda Kozlowski) papír s obrázky na stůl, v dalším záběru je to však čistý papír bez obrázků. (Iveet)
  • Severoamerické tržby byly 25,6 milionu amerických dolarů, celosvětové pak 39,4 mil. (NIRO)