Motel smrti

Mladý manželský pár v opuštěném motelu objeví skryté videokamery ve svém pokoji. Brzy si uvědomí, že pokud se jim nepodaří utéct, stanou se dalšími oběťmi snuff filmu. (HBO Max)

Recenze (389)

J*A*S*M

Dosti napínavé béčko, které nenudí, a u něhož hlavně nemusíte kroutit hlavou nad stupidním chováním postav. Zdejší hrdinové totiž jednají překvapivě reálně a jejich boj o přežití je tak bez problému uvěřitelný. Tento významný klad trochu napravuje mínus v podobě hlavního záporáka, jenž zrovna mnoho charismatu nepobral a spíš než děsivě působí křečovitě. Ačkoli mi nedělalo potíže přesně odhadnout závěr, tak jsem se bavil dobře, a toho si na filmech cením. 71% ()

teutates

Oceňujem pomerne rýchly spád / priebeh deja... ehm... motel smrti, alebo ako opäť spojiť rozhádaný manželský pár do kopy. (o nelogických scénach radšej pomlčim) Miestami som mal pocit, že čumím na romanticku komédiu... niečo mi tu nehralo, samozrejme Kate je skvelá (aj napriek základnemu looku, na ktorý som čumel 81 min v kuse) a preto 4/10 ()

B!shop

Tohle je ten pripad filmu, kde je vse zdanlive v poradku a presto to nefunguje. Mame tu pro horor dostacujici pribeh, i kdyz uvodni 20 minutovy jezdeni si mohli tvurci odpustit, pro horor jako stvoreny prostredi opustenyho motelu v lesich a to behem noci, vrahove sice zadny charismaticky osobnosti, ale presto dostacujici, sem tam naka drsnejsi scena a trochu krve, prekonavajici se Beckinsale a Wilson a to vse slusne natoceny. Ale proste to nefunguje, ani na chvily sem se nebal nebo nebyl napnutej a atmosfera nijak strasidelne nepusobi, i kdyz by mela. Dve jakoze prekvapivy sceny ke konci jsou predvidatelny a dat si finale behem dne taky neni nejlepsi napad. Proste dobre natocenej film, ale absolutne nefungujici z hlediska strasidelnosti. ()

Superpero

Žádné veledílo to nebylo. Bál jsem se jen při prvních náznacích. Stále jsem čekal, jak se hlavní duo ubrání, až na ně konečně vlítnou a ono to ani nebylo potřeba. Štvalo mě, jak je furt okatě nechávali. Atmosféra pak už také nulová. Každopádně potěší pár hezky kloktajících skoromrtvol po rozjetí autem. Nenudil jsem se a ňák mi stačilo, že vidím Lukea Wilsona hrát v hororu. ()

Xmilden

Přecejen o týrání nevinných občanů vznikly originálnější a lepší filmy. Tenhle je tak někde uprostřed. Koukat se na to bezbolestně dá. Samozřejmě že se postavy občas chovají trošku podivně. Některá nezbytná klišé nás také čekají jako například příjezd policisty, který je následně zlikvidován. Kate Beckinsale je pravděpodobně nejhezčí herečka Hollywoodu. 50% ()

• Film byl do kin doručen pod falešným názvem "Temporary Arrangement" (Přechodné ustanovení). (HappySmile)
  • Scéna kolem 20. minuty, kdy Amy (Kate Beckinsale) rozsvítí v koupelně a následně zalézá šváb pod koberec, byla použita i ve snímku Hostel III (2011). (Syna.1990)
  • Film se natáčel v Santa Claritě v Kalifornii. (rafix)