Uprostred dňa sa Los Angeles ocitne pod útokom mimozemských síl. Detektív Mark (Frank Grillo) je jedným z mála, ktorým sa podarí útoku uniknúť. Spolu s malou skupinkou ľudí sa snaží nájsť spôsob, ako protivníka z vesmíru zastaviť. (Marceloo)

Recenze (94)

Marze

Jde o pokračování filmu Skyline z roku 2010. Mimozemšťané - emzáci pasou po lidském mozku, který vtipně používají. Napadnou samozřejmě Los Angeles. Zápletka by vystačila sotva na večerníček - hlavními postavami jsou Mark a Trent, otec a syn. Syn zmizí a otec ho jde hledat a zachránit. Zachraňuje i další postavy a objeví se několik modelek (Bojana Novakovic v roli Audrey). Ve filmu chybí humor a po chvíli mu dochází dech. Ocení ho asi fanoušci počítačových vesmírných bitek, ostatní asi nechá "venku" . Film je zajímavý tím, že se můžete bez studu oddat chlípné béčkové zábavě. Škoda- film měl velký potenciál rozvést chytré myšlenky. Měl b se spíše jmenovat Beyond good. ()

Chrustyn

Začíná to jako hororovější variace na Den nezávislosti a postupem času se z filmu stane příšerné béčko, kombinující všemožné žánry, včetně bojových akčňáků. Po celou dobu se film snaží tvářit smrtelně vážně a přesně to je hlavní kámen úrazu, kterému dají poslední tečku závěrečné titulky s nepovedenými záběry. ()

korbitch22

Začíná to jako čtyřková akční zábava. První útok a útěk metrem na výtečnou, stejně tak vnitřek lodi a atmosféra. Na rozpočet naprosto vymazlené efekty, masky a desing. Navíc se Grillo stává jakousi dvd béčkovou jistotou, plus navázání na první díl zahřálo u srdce. Jenže po přesunu do džungle které předchází naprosto nesmyslná smrt syna hlavního hrdiny se to změní ve vteřině v brutální céčko plné těch nejstupidnějších možných dialogů a zvratů a finální řežba už s dechem nestačí a občas ty CGI efekty a rádoby melodramatické scény vyvolávali neskutečné záchvaty smíchu. Kdybych se předtim zhulil, jednoznačně bych se udusil. Jako by první polovinu točil schopný režisér a v půlce natáčení dostal lehkou mrtvici a zbytek filmu dotočil s pěnou u pusy, lízátkem a retardovaným úsměvem ve tváři. Ze čtyř hvězd sem potom padal strmým pádem, který se tak tak vrátil zpátky na tři * a to jen díky finálním scénám v titulcích, kdy sem si uvědomil, že si z toho tvůrci aspoň dělali srandu. První polovina naprosto senzační, druhá absolutní haluz plná příšerných dialogů a děsivého neherectví Piko Jauwajse.50%. ()

malylada

Hlavní neduh prvního dílu vězel v jednotlivých charakterech hrdinů, na které se nedalo koukat. Tentokrát zvučná posila Frank Grillo zafungoval perfektně. Začátek se začne vyvíjet slušně a svižným tempem, kdy tentokrát partička uvězněných lidí v metru bojuje o přežití. Překvapivě fungují nápady kolem vesmírné lodi, technologií, mimozemským bytostí a v tom jsem viděl největší potenciál. Jenže veškerá pozitiva končí asi po půl hodině, kdy se zbytek postav dostane na vesmírnou loď a kde se začnou dít naprosté hovna. Jakýkoli náznak, že by došlo na vývoj charakterů kromě Franka, zůstal opravdu jen v náznacích a například co předvedl O'Donnell s postavou syna, to by nevymyslel ani dement. To bohužel nebylo vše, neboť zápletka z ničeho nic přeskočí do Malajsie nebo bůh ví kde a do hry vecpou Uwaise a ještě jednoho maníka z Raidu. WTF. Dále to nebudu rozvíjet, ale sestupná tendence kvality graduje. V závěru si režisér uvědomí, že je Uwais naprosto zbytečný, tak mu nechá deset minut slávy na jeho parádičky, byť to s dvoumetrovými digitálními monstry nevydá nejlépe. VIzuál, vymyslet něco tvůrčího se cení, ale takto promarněný potenciál, díky otočce o 360' ve scénáři se jen tak nevidí. Dvojka mohla napravit dojem jedničky, ale ve výsledku se stává stejným fiaskem.......4/10 ()

ilemas

Ze začátku to vypadalo tak slibně, po vcelku dobré jedničce, která měla jakž takž ještě dobrou atmosféru i jako sci-fi se zde dostaneme do kosmické lodi, tam jsem ze začátku koukal s otevřenou hubou a říkal si, že toto bude nejlepší sci-fi od Vetřelců, ale pak se děj začal odvíjet jiným směrem ve Vietnamu,, kde si to nakonec se svým bojovým uměním rozdají s emzáky. Jako bych sledoval dva filmy. Přesto se na film stále dobře kouká když vypustíme z hlavy, jaká je to blbost. ()