Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Amy se ztratila v den pátého výročí svatby s Nickem. Vše naznačuje, že nezmizela dobrovolně. Zoufalý manžel organizuje rozsáhlé pátrací akce a snaží se dělat vše možné pro to, aby se jeho žena našla. Pokud možno živá. Paralelně s tím probíhá policejní vyšetřování, které kromě Amy hledá i člověka, jenž má její zmizení na svědomí. Všechny stopy, nalezené důkazy a svědectví Amyiných blízkých ale ukazují právě na Nicka. Kdo to vlastně je? Trpící oběť zločinu, nebo cynická zrůda, která vodí policii i veřejnost za nos, aby ze sebe sňala podezření? Kdo má pravdu? Jak ji poznat? A co se vlastně stalo s Amy? Na znepokojivé otázky se vrší další a odpovědi zoufale chybějí. Trpí tím především Nick, který se z miláčka médií proměnil ve veřejného nepřítele číslo jedna. Dobře ví, že když se Amy nebo strůjce jejího únosu nenajdou, ponese si cejch až do konce života, který možná stráví za mřížemi. Pokud ovšem nemá Amy skutečně na svědomí. (Cinemart)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (2 177)

dO_od 

všechny recenze uživatele

// "You fucking cunt." Amy je amazing a někdo jí unesl. Někdo jí zabil. Nick jí zabil. Nick jí nezabil. Amy je stále amazing, akorát trochu over the top psycho. Kde je vlastně Amy? Je to vůbec Amy? A měl Nick kdy vůbec Amy rád? Někdo by těm dvěma měl otevřít lebku a zjistit, co si vlastně myslí. Nejšťastnější pár v Americe. Dokonalý Fincher, takže se vlastně nemůže nikdo divit perfektně padnoucím hercům, vynikajicímu hudebnímu podkresu a skvělé atmosféře... že by ten film taky tak trochu klamal tělem? Jestli ano, tak by to bylo ještě lepší, takhle zatím "pouze" 4,5/5. Další shlédnutí nutné a dočtení knížky povinné! ()

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Ach ach, omlouvám se za své chabé citoslovce, ale zkrátka nemám slov. 90kový David Fincher už je sice nenávratně pryč, ovšem stále jeden z nejlepších režisérů současnosti, který si navíc umí vybrat naprosto skvělý námět. Ano, skutečně půl práce dělá scénář od samotné Gillian Flynn, které se povedlo připravit skutečně famózní příběh plný zvratů, který se jistě do divákovy paměti zapíše na delší dobu, než jen při závěrečných titulcích...90% ()

Reklama

JitkaCardova 

všechny recenze uživatele

Trochu málo vtahující, sklovitě hladké, příliš formální, jako by Finchera zaujal promyšlený tvar, a pak už k němu jen dotočil film - přesto oceňuji nejen konec sám, ale především tu dobře uloženou trhavinu, s níž je celý příběh podminován, aniž by ji nechali vybuchnout. Náloží je požehnaně, v rovině vyprávění například ona nezaměnitelná historka s gestem v cukrové vánici, která existuje jako zápis v deníku, a také v paměti jistého děvčete, jemuž si Amy neodpustila příběh vyprávět ve chvíli, kdy měla zůstat naprosto inkognito - stačí tedy počkat, až se drátky spojí, až pasáže z deníku projdou očima veřejnosti a děvče posedne náhlá touha ještě jednou Amy ublížit (nebo zprvu třeba ji jenom vydírat), a pak tady máme policistku, která se ráda chytí nového vlákna, a fakt, že nově zpečetěné manželství je celé ověšené rozbuškami - až se ukáže, že otcem dítěte, které spolu čekají, je onen chladně zavražděný psychopat, až se znovu dostane ke slovu láska k oné mladé studentce, až něco změní hlas Nickova rozumu ústy jeho dvojčete, až... až.... ano, líbí se mi struktura příběhu, která křehce nastolenou momentální rovnováhu (zvrtávající se už tím, že není divácky líbivá) omotává tolika roztřepenými motouzky rozbušek, kolem nichž se to jen hemží konkrétně patrnými, existujícími, ožehavými jiskrami... Je to funkční rébus, dosledovatelný k tolika vtipným, dobře rozpracovaným katastrofám za hranicemi zobrazeného, škoda jen, že zůstává v rovině vykalkulovaného umění. *** Důležitý komentář: Matty. ()

TeeAge 

všechny recenze uživatele

|| Scenár: Gillian Flynn / Predloha: Gillian Flynn - Gone Girl | Hudba: Trent Reznor, Atticus Ross | Distribúcia: 20th Century Fox | Štúdio: Regency Enterprises, Pacific Standard | Rozpočet: 61 miliónov $ | Tržby: 368,000,000 $ | Ocenenia: - || Pokud bych chtěl popsat všechny aspekty, z kterých se dá tenhle film vnímat, trávil bych nad tímto komentem několik hodin. A nakolik nemám takovou trpělivost jako "Matty" nebo "Shadwell", zhrnu to do pár řádků. Gone Girl byl pro mně mnohem víc fungujícím filmem ze stránky scenáře, který vykresluje dopad mediálního smogu na životy lidí, než ze stránky thrillerové. Ta základní linka o zmizení a následné zvraty jsou působením na diváka tak rozporuplné, že člověk si musí vybýrat, zda to chce vidět přes vážné, nebo satiristické bríle. Tenhle pocit během celé metráže zadupává do země jakoukoliv možnost vývoje emocí diváka vůči postavám. Navíc, proměna postav v naprosto jinou náturu je tak rychlá, že i napříč geniálním hereckým výkonům působí skratkovitě a nevysvětlitelně. Dalo by se říct, že pokud bych hodnotil Gone girl jako thriller, byl bych z něj vážně sklamaný. Naopak, umění vykreslit moc justice a médií dramatem po Fincherovsku, je to bezesporu delikatesa. Nechci kradnout strukturu komentařů uživateli "Fr", ale jsou určitě dva důvody, proč se musí "Zmizelá" aspoň jednou vidět: 1.: Ben Affleck bude svou jednotvárností dokonale chladným ale žel i "prázdním" Batmanem. 2.: Neil Patrick Harris se může snažit sebevíc, (a byl fakt jinej) ale stejně vněm budu vidět ješte minimálně 5 let Barneyho Stinsna... 80% | CineStar Anděl Praha, 15.10.2014 | ()

POMO 

všechny recenze uživatele

Perfekcionisticky kompaktná mozaika udalostí. Chirurgicky sebavedomá, presne načasovaná v každej scéne, každom zábere. Práve preto, a pre môj obdiv Fincherovho talentu vôbec ma mrzí, že je súčasne tak chladná a odosobnená. Že divákovi neumožní sa jej zúčastniť a robí z neho iba pozorovateľa. Je to súčasť maestrovej hry, ale je to škoda. Elektronickí Trent Reznor a Atticus Ross kedysi dali hudobnú identitu svetu hrdinov, ktorí z jedničiek a núl vybudovali internetový fenomén. Originálne a účinné. Ale čo robí ich chemická bublanina v príbehu o vzťahu dvoch ľudí? Nebol by Gone Girl ešte lepším filmom čoby hnaný vášňou a emóciami? Je to film o rozpade manželského vzťahu a má rovnaké audiovizuálne vyznenie ako Soderberghov thriller o svetovej nákaze smrteľným vírusom... ()

Galerie (62)

Zajímavosti (51)

  • Výroba a autorizovaná distribúcia filmu podporila viac ako 15 000 pracovných miest. (Laslo)
  • Toto bolo prvýkrát, čo sa Ben Affleck objavil na obrazovke nahý pri pohľade spredu. Affleck povedal, že s tým súhlasil, keď mu David Fincher povedal, že chce, aby to vyzeralo ako v európskom filme, teda musia byť vidieť "bradavky a všetko okolo toho" a že členovia hereckého obsadenia nemôžu byť márnomyseľní, keďže chcel postavy zobraziť rovnako ako v skutočnom živote. (Arsenal83)

Související novinky

Tim Burton chystá remake klasického sci-fi

Tim Burton chystá remake klasického sci-fi

02.02.2024

Režisér Tim Burton se v současnosti plně věnuje postprodukčním pracím na svém nejnovějším snímku Beetlejuice Beetlejuice, jenž by měl vzít světová kina útokem letos v září, nicméně ani toto pracovní… (více)

Noir Film Festival 2022: Filmy na černé listině

Noir Film Festival 2022: Filmy na černé listině

12.08.2022

Noir Film Festival letos slaví 10. narozeniny. Unikátní žánrová akce, která se v roce 2013 poprvé konala na hradě Kokořín a rok poté se přestěhovala na hrad Křivoklát, se již podruhé v řadě bude… (více)

Fincher chystá film se scenáristou Sedm

Fincher chystá film se scenáristou Sedm

24.02.2021

Tak se zdá, že starý dobrý David Fincher se přece jen vrací. Režisér pecek jako Sociální síť či Zodiac totiž nejenže chystá nový film, zároveň se ale bude jednat o temný thriller z pera scenáristy… (více)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno