• USA When We Are in Need
TV spot

Ellie narazí na skupinu pomstychtivých přeživších – a zaujme pozornost jejich vůdce. Oslabený Joel čelí nové hrozbě. (HBO Max)

TV spot

Recenze (129)

Ironhead

Já jen k těm poznámkám, kde byli lidi z města (vlastně ani ne z města ale letoviska, jasně to ta říkají), když ne venku? Ona když je sněhová vánice, nemáte pořádně co jíst a je tam nejmíň tak deset pod nulou, tak asi lidi nebudou dobrovolně korzovat venku po ulici. Krom toho ta akčnější malá část té komunity to měla v té chvíli už za sebou a většina zbylých ani nevěděla, čím je vůdce krmil ;) ()

Lenka.Vilka

Skvělý emoční a napínavý díl. Bohužel jde na něm poznat, že je osmý z devíti. Lze z toho prostě cítit klasická hbo produkce. Prostě jejich trademark. Na začátku nikam nepospíchají, protože ví, že tohle přesně divák chce, a potom jim za druhou polovinou dojde, že je vlastně skoro konec a zbytečně moc přidají, za což jim divák nepoděkuje. A nechci říct, že to z dílu dělá něco míň nebo z jejich seriálů obecně. Jenom to trochu zamrzí. Třeba, že jsme se se skupinou nezdrželi déle. Mě tak obecně vždy zajímá zpracování tématu alternativní stravy po katastrofě. Poměrně nedávno jsem to viděla jinde. A tam tomu dali celý díl. Jak to postavám dochází a principu, jak ta skupina funguje a že to všichni ví. Ale tady byl čas jenom na náznaky a ne na konkrétní lidi. Protože prostě musíme pospíchat do finále. Ale bez zbytečného přemýšlení nad detaily, musím říct, že to bylo opět skvělé. Samozřejmě konec dost drsnej a úplnej konec doják jako kráva. Já jsem spokojená. Jenom mi dělá starosti krátká stopáž posledního dílu.... ()

Cringy_Tommy

Na tento díl jsem se asi neivíc těšil a to hlavně kvůli tomu že ve hře je to má nejoblíbenější část. Za mě to byl bezpochyb dobrý díl ale tady mi prostě vadilo vynechání pár super pasáží z kapitoly. Napřìklad pasáž s bloaterem a nakaženýma která by byla absolutně super v tomto díle a nebo Joel jak vyklízí město od nepřátel. Přijde mi jako hrozná škoda že se zde vynechává spousta bojových pasáží které by vůbec neuškodili ba naopak. Jinak je to díl dobrý jen absence těhle akčních pasáží a pár drobných věcí mě prostě vadila a možná to bylo jen tím jak miluji tuhle pasáž hry ale nevím. No doufám že akce se nevyhnou v posledním díle 8/10 ()

oldy

Mohl to být klidně 5* díl. Ale mělo to pár much. Třeba jak se šířil oheň v budově(možna to dřevo bylo potřený něčím hořlavým,jinak by se nešiříl ohen tak rychle),Joel,ktery byl napůl mrtvý se po vakcíně docela rychle zotaví.(Možna to bylo morfium nebo něco lepšiho než penicilín,něco co ho fakt nakopne). Jinak rozhoně lepši jak minulá epizoda. 8/10 ()

warrenur

A prstek - RUP!!!. :) A hlavicka "chop, chop,....chop!!!" Akcnejsi diel, ako ten predosly a konecne nam predstavili skupinu prezivsich, ktora nesmie chybat v ziadnom postapokalyptickom filme. Som si takmer isty, ze keby takato situacia nastala na Slovensku a nejakym sposobom by boli pokope poslanci slovenskeho parlamentu, tak je dost vysoka pravdepodobnost, ze by ho svojou tvrdohlavou zabednenostou a "bozou predurcenostou" ovladla Zaborska a par jej vernych. Aj tvrdi mafiani a smeraci by si srali do gati. :D Vsetko fajn, az na tu "prozretelnu" vyludnenost "jedalne" v komunite. Ale uznavam, zrejme mali obednu siestu vo svojich pelechoch. 85% ()

• Troy Baker, který v seriálu ztvárňuje postavu Jamese, je hlasový herec ztvárňující postavu Joela v herní verzi. (mikki089)
  • Ellie (Ramsey) používa na lov jeleňov pušku. V hre používala luk. (molcan2)
  • Joel (Pascal) volá Ellie (Ramsey) "dievčatko", tak volal svoju dcéru Sarah. Takto konečne vníma Ellie. Vo featurette k epizóde Neil Druckmann hovorí, že Joel túto prezývku nepoužil už 20 rokov, odkedy jeho dcéra zomrela. (molcan2)