Svět ohrožuje vzrůstající moc království Nilfgaard. Yennefer se vrátí ke starému způsobu života a Geralt přehodnotí svůj závazek vůči zákonu překvapení. (Netflix)

Recenze (63)

Frajer42 odpad!

Končí nám série. Děj by měl logicky gradovat k epickému finále a ti čuráčtí (možná bych měl napsat spíše píča tvůrkyně, protože tento paskvil má na svědomí celou dobu žena) tvůrci nasadí místo toho rekapitulační díl, kde se nejenom opakují záběry z dílů minulých, ale navíc ty nové jsou maximálně nudné a tak trošku i zbytečné. Protože snad každý divák, který není úplná píča si zvládne domyslet určité souvislosti. Tohle fakt nepochopím. 6 dílů se zkracují luxusní povídky na naprosté minimum, že prakticky motivace postav ani nedávají žádný velký smysl a přijde 7. díl, kde ti kreténi vše rekapitulují. Je to jako byste týden připravovali pannu na její poprvé a pak ji v neděli na sucho vrazili pyj do zadních vrátek. Opravdu jsem nevěřil tomu, že se dá luxusní dílo Sapkowskiho nějak zmršit, ale tahle sračka překonala mé nejhorší obavy. Tento díl je opravdu zpečetěním tvůrčí neschopnosti. ()

Necrotongue

Už šestá epizoda mě zklamala, ale sedmý díl byl ještě horší. Děj byl z valné části nudný, Yennefer se chovala jako rozmazlená, krajně otravná patnáctka a místo toho, aby příběh gradoval, přišlo otravné shrnutí předchozího dění. Chápu, že Amíkům asi neslouží paměť zrovna ideálně, ale pokud si běžný divák pamatuje, co viděl, musel se nudit. 2*- ()

Azurovydrak

Epizoda sama o sobě je sice úplně o h*vně, ale vzhledem k tomu že snad jako jediná neboří žádné aspekty z knih, je pro mě nakonec relativně stravitelná. Zobrazuje retrospektivně dobytí Cintry, přípravu na bitvu o Soddenský pahorek i první ukázku Cirilliných schopností. Porady Kapituly a Rady jsou trochu (oprava: hodně) nudné, ale dají se prozívat. Při pohledu na Triss mě pořád bolí oči, ale to se už asi nezmění. Nadchl mě náznak toho, že se Ciri konečně vydá s Yurgovou ženou do Zářící, kde se potká s Geraltem, ale pak na konci byla zase kdesi sama na poli, takže uvidíme v osmičce. Dokonce mi to ani nezkazily žádné černé dryády nebo elfové. Škoda, že jde pouze o výplň děje. 60% ()

Trevor

Yennefer sa vracia do miest, kde sa z nej zo "sviňky" stala Yen, Geralt vidí hrozbu, ktorú predstavuje Nilfgard pre Cintru a chce Ciri odviesť do bezpečia, ale...ale Geralt skrátka vojaka, ktorý by mu mohol pomôcť pri objasnení toho, kam Ciri odviedli chladkokrvne zabije, použiť Axie mu pripadá zrejme zbytočne. Aj keď sa občas rozhoduje impulzívne aj v knihách, skôr je známy svojim stoickým pokojom aj v ťažkých situáciach. Tu sa ukazuje že pokiaľ sa Netflix nedrží knižnej či hernej predlohy a dostane o čosi viac priestoru, stráca pôdu pod nohami a dej v ich podaní je síce možno sčasti pre televíznych divákov atraktívny, ale na druhej strane pre čitateľov Shapkowského je obrovským sklamaním. Ale, ruku na srdce, koľko divákov a predplatiteľov Netflixu z USA jeho knihy prečítalo??? Rovnako tak scéna s "obliehaním" v podaní Nifgaardského vojska nebola vôbec využitá. ()

Lenka.Vilka

Tak se nám to hezky sešlo v předfinále. A pokud někomu nedávaly smysl linky, tak snad už dojdou dušičky klidu. Stejně, o co jde? Tenhle seriál byl natočený tak, aby jste ho viděli za jeden den. Nevadily mi scény, které jsme už viděli, do kterých byly zakomponované věci, které nám první díl zatajil. Právě naopak. A celé si to užijete hned o trochu víc. Mě způsob vyprávění naprosto vyhovuje. Jak ty časové linky, tak jejich propojení. Přeci jen...seriál má osm dílů. Divák by se zlobil, kdyby v tom prostoru děje byla vata. No, tady to nepostřehnete. Ztratí se to ve scenaristické časové kličce. Tu si buď vychutnáte. Nebo si někdo třeba konečně bouchne do čela, že už ví, kde a kdy je ;) ()

• Princezna Ciri (Freya Allan) na konci odříká kousek z tzv. Ithlinina proroctví. Jedná se o starou elfí věštbu předpovídající konec světa, která hraje svoji roli jak v knihách, tak i v herní sérii. Podle věštby pokryje svět hustý led, a pouze elfové díky Starší krvi dokáží přežít. (NiWi)