Pokračování úspěšného akčního thrilleru Equalizer. Denzel Washington se vrací jako bývalý člen speciální jednotky Robert McCall, který bojuje za práva a spravedlnost pro ty, kteří už ztratili veškerou naději. (Falcon)

Videa (5)

Trailer 3

Recenze (436)

JASON_X

Denzel Ekvalizér Washington je furt stejnej bourák jako už byl v jedničce. Je ještě větší bourák než Texas Ranger Norris nebo Bond James Bond a skoro lepší, než bouráci Stevena Seagala, a to už je co říct. Čte třeba tlustý intošský knížky s dlouhejma názvama, který žádnej jinej Američan nikdy nečetl. Od starýho židovskýho kámoše se učí jidiš, se sousedkou Fátimou prohodí bodře salám alejkum, dojemně se stará o mladýho prostoduchýho černýho kluka, kterýho už lanaří do gangu jiní černí pokérovaní opičáci, no a ve volným čase naprosto nezištně a na tajňačku pomáhá potřebnejm a ubližovanejm lidem. Zatraceně dobrej bódhisattva. Ale když musí, neváhá někoho brutálně vodkráglovat a většinou hezky pomalu a sadisticky, za zvuku praskotu kostí a agonickýho chroptění. A když mu voddělají starou kámošku pí Pullmanovou, nasere se dovopravdy. Takže partička baťůžkářů, která to má na svědomí a která ho jede sejmout kamsi do oka hurikánu, nemá samozřejmě šanci a vlezou mu do pasti jako blbý nutrie a milej Denzel je jednoho po druhým nafiletuje jako tresky (snad jsem moc neprozradil a nevokrad někoho vo napětí). Ale jo, uznávám že mě to docela bavilo. Tak ať tu furt jenom nenadávám, dám tomu o jednu víc než jedničce, kterou jsem tu minule koukám dost sepsul. Možná jí teď dám ještě někdy druhou šanci. ()

DEXTER099

Čekal jsem trochu víc,hlavně co se akce týče,ale postava Denzela,která film táhne mě prostě baví,proto kdo chce jen čistě kvalitní akční podívanou tak pro něj bude asi lepší jiný film.Kdo má rád Denzela jako já tak tomu to doporučuji.Pokud bude i třetí díl tak bych zapracoval na příběhu a té akce a nespoléhal bych se jak se moderně říká na charizma hlavního herce.Za mě tedy celkově 70 % a čtyři hvězdy ()

pepo

Pokial to variuje motivy jednicky je to (opat) super. Ta hlavna zapletka je vsak tak otrepana, odflaknuta a predvidatelna, ze patri do nejakej seagalovky. Ale Denzel je zase vynikajuci, ta jeho postava je stale dostatocne nosna a ma to aj par vybornych scen. Miestami som sa vsak dost nudil a aj napriek prvotriednemu remeslu je vysledny dojem riadna pachut. Proste klasicky Fuqua a dokaz toho, ze prvy diel bola skor nahoda, nez pocin nadpriemerneho tvorcu. 6/10 ()

JohnCZ

Bavilo mě to ještě víc jak jednička. Dvojka je osobnější (a využívá některých naznačených motivů z prvního dílu), má uvěřitelného, ale přesto nebezpečného záporáka, místy je i příjemně civilní a film využívá to nejlepší z hereckého projevu Denzela Washingtona. Bavila mě jak detektivně-špionská první polovina, tak akčnější půlka druhá, kde se napětí skoro pořád dalo opravdu krájet a parádně nasnímané a lahůdkově ozvučené finální zúčtování je chutná třešnička. Nemám výhrad, už dlouho jsem neviděl tak chytlavý akční thriller a Robert McCall tu ukázal, jaký má v sobě potenciál. Dal bych si ho klidně i napotřetí. ()

POMO

Úvodní půlhoďka s představováním postav šablonovitá, následný rozjezd slušný a od vyložení karet na stůl velice slibné. Finální lokace atmosfericky parádní, ale nenaplní vysoké očekávání katarzního zúčtování. Zajímavému záporakovi i jeho všem končetinám to chtělo věnovat více prostoru, dodat jim individuální rozměry. Na úkor toho zbytečného půlhodinového rozjezdu. Pak by to byla pecka a nevadilo by ani nevysvětlení důvodu pro zákrok v Bruselu, který to všechno rozjel. ()

Zajímavosti (18)

• Tržby ze severoamerických kin byly 102,1 milionu amerických dolarů, součet těch celosvětových 190,4 mil. (NIRO)
  • Natáčelo se ve státě Massachusetts (USA) a v Istanbulu v Turecku. (ČSFD)