Mandalorian navštíví svět plný blahobytu. (Disney+)

Recenze (67)

ROCK,THE

Zatím definitivně nejlepší díl ze všech, díl kterému nechybělo vůbec nic a konečně díl v kterém dostal Mando opět větší prostor, obsazení Jack Blacka a Christopher Lloyda bylo skvělé a do toho milion easter eggů a silný feeling prvních dvou sérií. Dávám 15/10 a značím to zatím rozhodně jako nejlepší díl třetí série ()

Martrix

WTF??? Nějak tak si představuji hru pro playery PG13. Mise které se zjevují, jen aby vás posouvaly k dalšímu úkolu. Nemusí dávat smysl, slouží jen jako záminky pro atraktivní challenge. Tato epizoda byla spíš jako večerníček, který se vypráví mandalorianťátkům před spaním. Ale to není nutně kritika, jen jde o další pro mě nepochopitelný odklon kamsi dopryč. Linka s Pershingem zůstala viset někde vzadu a teď tady máme další novinku. Ovšem je potřeba uznat, že tato epa měla luxusní výpravu, takřka filmovou. B. Dallas Howard to dává na pána. Nu a významná část toho počátečního WTF, jde za hereckým obsazením. Spoilerovat, resp. okrádat o překvapení nebudu, však víte, nebo uvidíte. Jako speciálu nenavázanému na seriál, bych klidně šlehl 5*, i když mi nevoní ten nesmysl s droidy. Jako součást seriálu Mandalorian, to ale na víc než tři nevidím. Přesto ten pohádkový úkrok i zpracování oceňuji. PS: Dost mi to připomíná "užitnost" pro děj, jako s02e13 The bad Batch. Epizoda skoro o ničem....jen sonda do SWU. ()

JamesConnorG

8/10. - Epizoda jako samotná se mi líbila. Konečně jsem z ní cítil tu správnou atmosféru dvou předešlých řad, kde Mando plnil své poslání skrz Grogua. Cameo Jacka Black nebo Christophera Lloyda mě dosti potěšil a jsem rád, že tu takový velikány mohl právě tenhle seriál ukázat, co mě ale na tyhle epizodě dosti vadilo byla stupidita scénáře. Nemluvím přesněji o lince skrz Porouchaný droidy, ta se mi naopak líbila a bavila mě. Chci spíše poukázat na fakt, že nám příběh ukaže skupinku Mandalorianu, kteři jsou na zmíněnou misi schopni, ale i přes to hlavní vladaři vyberou nuceně hlavní postavy, aby side quest udělali. Proč? Protože potřebujeme odvyprávět epizodu z jejich pohledu. Udělat to chytře, že třeba ta skupinka Mandalorianu zrovna někde je a nemůže zrovna misi udělat by alespoň zachránila ten můj pocit, že ti vládci jsou tak trochu stupidní. Když pomineme tenhle fakt, tak se mi celková výprava tohodle side questu líbila. Jen už nám zbývají poslední dvě epizody série a mi fakt nemáme jakýkoliv smysl nebo směr téhle série. Snad ty poslední dvě epizody dokážou ukázat, o co tu vlastně jde. ()

tomas.vorel1

Sice jak tu už někteří píší, tak díl působí jako side quest ze hry. Tím, že se úplně odbočí od cíle v příběhu a řeší se krátká detektivní práce za kterou pak získají odměnu. Ale mě to bavilo a přišlo mi to vlastně zajímavé takhle ukázat jiný svět a ten příběh sám o sobě byl dobrý a ten proslov robota v baru byla hodnotná vsuvka. Těším se na další. ()

Hellierer

Už se budu muset smířit s tím, že Mandalorian přepnul do naprosté infantility, která jde naprost mimo mě. Hlavní zápletka se posouvá jak ve stylu seriálů z přelomu tisíciletí a nějaká zainteresovanost do osudů místních postav už dávno zmizela. A nevykoupí se to ani známými herci. Ani zápletka jak z Já, robot. ()

• Mon Cala je domovský svět dvou rozdílných ras. Mon Calamari a Quarren. Obě rasy během klonových válek přivedly svět na pokraj občanské války, kdy jedna strana byla vztažena pod falešnou záminkou na straně Separatistů a Mon Calamari zůstali loajální republice. Po pádu republiky v roce 18 BBY provedlo Impérium masivní invazi. Jedním z důvodů byla přítomnost jedijského padawana Ferrena Barra. Jedním z jeho mistrovských triků bylo to, že pomocí ovládání mysli obrátil klonové vojáky proti inkvizitorům pomocí rozkazu 66. Po úspěšné invazi a zatčení krále Lee-Chara planeta zažila masivní exodus pomocí triku, kdy lodě byly maskovány jako budovy. Mon Calamari se stali stěžejní silou Aliance, protože postavili většinu vlajkových a těžkých křižníků Aliance. (Veskoslav)
  • Tvůrci z Lucasfilm skutečně chápou a milují své fanoušky a vědí, že doslova čtou každou kravinu v jazyce Star Wars. Proto, když se objeví digitální obraz šéfa bezpečnosti Helgaita (Christopher Lloyd) na obrazovce v laboratoři, můžeme si zde přečíst: „This means nothing. However, fans may interpret the hell out of it.“ („To nic neznamená. Fanoušci si to však mohou vykládat po svém.“)
    (Veskoslav)
  • Odměna na Mon Calamari prince byla vypsána už před několika lety. Můžeme to vidět v 1. sérii, kdy Din Djarin (Pedro Pascal) hledá novou zakázku u Greef Karga (Carl Weathers), který je v té době ještě vůdce cechu nájemných lovců odměn. (Veskoslav)