Obi-Wan Kenobi naplánuje odvážnou misi na nepřátelské území. (Disney+)

Recenze (84)

Sany33

Príbeh: Záchranná misia na pomoc malej princeznej sa môže začať. Rebeli pomôžu Obivanovi a zohrajú v tomto príbehu opäť nemalú úlohu. Prevedenie: Veľmi dobrá atmosféra. Napätie sa dá krájať a príbeh veľmi dobre odsýpa. V podstate by som tomuto dielu nemal moc čo vytknúť ale niečo gulervúce mi tam chýbalo. 77% ()

DJ_bart

Deborah Chow si snad musí myslet, že diváci jsou totální dementi. Tahle epizoda byl totiž ten nejvíc klišovitej a nejvíc stupidní SW content, který by možná zaujal tak před dvaceti lety, ale ne v současnosti.... Mark Renton sice zachraňuje co se dá, ale fakt mám obavy z toho, kam tenhle seriál vlastně směřuje. To neustále se recyklující schéma útěk - záchrana - útěk - záchrana kontra deus ex machina mě už fakt nebaví. Nulový napětí, nulová originalita, nulový emoce. 'Rise of Skywalker' hadr. ()

TomasRichtr

Jediný moment, kdy jsem měl pocit, že tahle epizoda k něčemu bude, je těch pár sekund u "hrobek". Jinak je to dost lacinej vývar z toho, co bylo ve finální misi ve Fallen Order, mínus logika, mínus překvapení. Proč aspoň toho Obi-Wana nenechaj se chvíli pomlátit na meče s Třetí sestrou? Pochválit se dá leda kamera a skvělý setdesign základny. ()

Martrix

Potíž většiny prequelů spočívá v tom, že jestliže víme, že postavy zemřou až v pokročilém věku, protože jsme viděli Kenobiho i Leiu skonat až o mnoho let později, tak sebevětší ohrození těchto postav, nemůže mít potřebné napětí. Ve skutečnosti je celý tento seriál jen fan service, protože z hlediska hlavní linie příběhu, nemá co nového dodat. To bylo všem jasné, ale stejně nějaká očekávání byla. Nějaká zajímavá skutečnost, která by některé události osvětlila, nebo na ně vrhla jiné světlo, by se jistě vymyslet dala. Jenže zatím vidíme jen prohlubující se vztah princezny s Obim a touhu Vadera splatit mu dluh. Je to jen další motání se na místě a jen mě utvrzuje v tom, že je ta Skywalkerovská linie vyčerpaná. Tento seriál ale nejspíš překoná rekord v počtu uniků...nic jiného se v něm neděje, než nepřetržitá snaha někoho chytit, aby ho diletantsky nechali utéct. Tu hromadu hloupostí, ani zmiňovat nebudu...je to hold kosmopohádka pro prcky, kterou píšou a točí ženský... . Netvrdím, že jsem se nebavil vůbec, ale je to z kategorie prolistovat si časák, mrknout na obrázky a zahodit. ()

tata22

Na sci-fi a fantasy počinech se mi líbí, že si mohou tvůrci dělat v podstatě cokoliv. Vše je povoleno, fantasie se meze nekladou. Nejde mi tedy pak do hlavy proč to nedělají. Proč neustále opakují stejné scénáře, stejné postupy, podobné scény a tak pořád dokola. Stejně je tomu i tady. Seriál vykrádá svoje vlastní nápady a postupy. Bohužel nejen tenhle seriál ale i filmy počínaje Episodou VII to tak dělají. Nechápu proč, jestli se konejší myšlenkou, že to tak diváci chtějí ? Já myslím, že nechtějí. To opravdu se nenajde v Hollywoodu žádný člověk, který by byl schopen vymyslet něco nového, neotřelého ? Tolik možností, tolik různých ras, planet, droidů a všeličehos zajímavého a my pořád jen osvobozujeme princeznu, navíc čím dál horšími a jednoduššími způsoby, kterým se opravdu nedá věřit (pardon, možná 6 leté děti tomu věří). Smutný příběh, co si má chudák fanoušek myslet. Při tom u Star treku je to úplně stejné jako SW. Asi je v tom nějaký tajemný záměr. Nechce se mi věřit, že by byli všichni tak úplně natvrdlí, že by neviděli to co tady většina fanoušků popisuje.... ()

• T-47s, lehký spídr, který Povstalecká aliance modifikovala, vybavila dvěma protipěchotními lasery a využívala zejména pro pozemní boj. Nevýhodou byla nízká vzletová hladina, minimální pancéřování, nízká rychlost, která dosahovala 1 100 km/h, a absence hypermotoru. Modifikovanou verzi do arktického prostředí spolu se systémem harpuny jsme mohli viděl ve Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980). (Veskoslav)
  • Obi-Wan (Ewan McGregor) využívá rozbitá okna inkvizitorovy základny, aby unikl vojákům a utopil je stejně jako ve videohře „Jedi: Fallen Order“. (KGBelik)