Impérium se snaží vylákat Obi-Wan Kenobiho. (Disney+)

Recenze (76)

kenkaku

Tak je to definitivní. Vele-ropucha prostě neumí hrát. Jakmile totiž vypne univerzální přehrávanou polohu “nasraná štěkna” a začne mluvit normálně, působí úplně jinak a “funguje”. Samozřejmě jakékoliv drama ohledně Kenobiho nefunguje vůbec (logicky) a nefunguje samozřejmě ani ohledně Vadera. Mega LOL za Leilu elektrikářku a fakt, že rána do břicha světelným mečem už není co bývala…, ale jinak celkem spokojenost. Epizoda působí hodně “oldschoolově” a na to já slyším. ()

Sharpooter

V recenzi se nacházejí spoilery!!! Skvělá práce! Opět jsem byl ohromen. Scénář tohoto dílu ve kterém byly zakomponované flashbacky byl skvělý. Tyto flashbacky nás možná měly provázet celým seriálem, ale i když přišly celkem pozdě byly skvěle propojeny s hlavním příběhem. Anakin a Obi-Wan jsou skvělé postavy, které si spolu prošly mnohým a vidět je znova v době před Clone wars to byla pro fanouška síla. Myslím si, že Hayden Christensen měl být trochu lépe namaskován/digitálně přepracován, přece jen aby ve flashbacku vypadal alespoň trochu jako mladík. Příběh Revy jako inquisitorky je zde uzavřen a musím říct, že byl vcelku rychle vysvětlen, ale také podotýkám, že byl skvělý. „You’re not hunting me you’re hunting him.“ Zas a opět zde byly skvělé hlášky a také samozřejmě scény. Konečný lightsaber fight byl něco co jsem nečekal a byl jsem jím mile překvapen. I když tento díl měl (jako zatím každý) nějaký ty mínusy, plusy nad nimi značně převažovaly. 8/10 ()

Martrix

Jestliže v minulosti bylo k smíchu, že stormtroopeři nebyli schopní nikoho trefit a sami padali po zásazích do ramen a nohou, tak v tomto seriálu se neschopnost a nedůslednost šíří SW universem jako mor. Nejenže je problém někoho chytit, ale dokonce ani smrt už není, co bývala. Scenáristé svou tvůrčí neschopnost přenáší na postavy, které sice nechávají zabíjet...ale podle potřeby jim dají dar rozchodit cokoliv. Po této epizodě už nebude žádná smrt jistá a to ani rukou Vadera. Nic moc jsem nečekal, ale jsem zklamaný. Tím, jakou neúctu projevují tvůrci divákovi. Chow je na akční scény levá, scéna útoku byla chaotická změť laserových paprsků...to se dalo sledovat snad jen se svářečskou kuklou. Způsob jakým Obiš opět uprchl byl laciný, stejně jako bylo jednání Revy hloupé. Místní uslintávači budou bez sebe ze záběrů na Anakina a nějaký děj je zajímat nebude, ale za mě to byla jedna z nejhorších hraných seriálových epizod. Ano, můžete kostrbatě vysvětlovat, co a proč, ale v hloubi duše budete vědět, že vám láska k SW zatemnila rozum...že je to fakt sračkárna. ()

Sany33

Príbeh: Sledovacie zariadenie znemožní rebelom únik a tak ich Impérium dobehne. Začína bitka o holý život do ktorej sa zapojí aj sám lord Vader. Tretia sestra sa vráti späť do minulosti a pohne sa v nej svedomie. Prevedenie: Vynikajúca epizóda plná akcie od začiatku do konca. Dostavujú sa aj tie dlho očakávané emócie ktoré absentovali v prvých dieloch, ktoré stavali výhradne na nostalgií. Teraz je príbeh plnohodnotný. Som spokojní a teším sa na finále. 94% ()

LUKICKK

Flashbacky popiči, pořád čekám na pořádný fight světelných mečů. To na konci nepočítám, to beru jako Vaderův flex síly proti té otravné inkvizitorce a její zasloužené smrti, byla to totálně nesympatická postava. Fake smrti jsou bullshit, ale tady se to s grandinkvizitorem celkem hodilo a dalo se to. Akorát idk jsou tam často takové divné scény, u kterých si říkám meh meh. No tak tuhle recenzi jsem psal během konce filmu a jestli ta inkvizitorka přežije tak se asi poseru. ()

• Více než pozoruhodná jména skrývaly znaky napsané v Aurebesh – Corwin Shelvay, Djinn Atlis a Roganda Ismaren. Jsou to jména tří rytířů Jedi, kteří byli součástí „Star Wars Legends“. (Veskoslav)