Šestičlenná rodina se přestěhuje do nového domu uprostřed velkoměsta s nadějí, že si v životě přilepší. Jejich sen se však brzy promění v noční můru, neboť v novém domě přebývá něco temného... (Eliott)

Videa (8)

Recenze (66)

korbitch22

Albert Pintó vzal (doslova) pointu z Insidious a vizuál ze Zajetí démonů, najal Javiera Boteta aby mu odehrál stejnou děsivou svini jako hraje Botet ve všech hororech, vymyslel nakonec docela originální pointu a všechny ty brutální žánrový klišé natočil v prostředí Madridu 70. let aby tomu dodal na atmosféře. Měl štěstí na herce, dobře zapracoval se strašením, kamerou i hudbou a dodal nám tak ze Španělska děsně neosobitý, ale zase po dlouhé době děsivý a příjemný horor. Desetiminutovka náhulu kdy duch dává na prdel celý rodině byla lahůdka. Bál jsem se, bavil jsem se, když recyklovat, tak prosím takhle.70%. ()

Morholt

Rodina se nastěhuje do bytu a začne tam strašit. Jednoduché jak facka. A aby toho nebylo málo, film si vypomáhá všemi berličkami, které jsou pro duchařiny charakteristické, takže tu najdeme obvyklou rodinnou sestavu, jistou roli tu hrají zrcadla, dojde i na bábu, která o tom něco ví a konečně vizualizace strašidla také není bůhvíjaká. Navíc některé motivy až příliš okatě připomínají Poltergeista. Jenže marná sláva, Pintó to prostě umí a tak servíruje jeden nervydrásající okamžik za druhým, lekačky jsou sice avizované, ale stejně jsem sebou pokaždé cuknul a bubatá mrcha taky umí. To vše v důsledně budované atmosféře. Herecky perfektní a k tomu všemu je Begoña Vargas krásná až to bolí. No a co se LGBT motivu týče, tak když to soudruzi z Hollywoodu škrabali do svého manifestu, takhle to nejspíš nemysleli. Ale za mě naprosto v pohodě. Víc podobných kousků, protože přesně takhle to mám rád. 90% ()

pumpkinqueen

Atmosferický snímek s netradičním a neočekávaným zvratem a příjemným tempem. Osobně jsem trochu zarytým fanouškem amerických hororů (ať už klasik nebo béček) a tak zrovna nevyhledávám ty z jiných koutů země, ale musím uznat, že ta nepříjemná atmosféra Španělům jde a hodně dělá i to prostředí. Byla by to vážně slušná duchařská podívaná, ale těch hororových scén, kdy máte potřebuji si zakrývat oči, tam bylo lítostně pomálu - v tomhle směru bych asi trochu přitlačila na pilu a mohl by z toho být mnohem silnější nadprůměr. I tak jsem ale spokojená. PS: Srovnávání s Insidious ale považuji za naprosto mimo, ve snu by mě ani nenapadlo, že by si v něčem tyhle dva snímky měly být podobné - už v základu tady jde o něco úplně jiného... ()

ricci.s

Šesťčlenná rodinka sa nasťahuje do strašidelného bytu, od začiatku ich trápia duchárske vízie, a keď ich najmladší potomok zmizne, je všetko jasné. Plus nejaká potrebná špiritistka do toho celého. Ale funguje to? Áno, funguje. Španieli proste vedia, a kritizovať horor za to, že to tu už bolo miliónkrát... no a čo, že bolo. Tento film tak či tak nenápadne preplával bez toho, aby o jeho existencii niekto tušil, o megafilm roka sa taktiež nejedná, a kto sa vopred zmieri s tým, že je to iba čistý rodinný ľakačkový kúsok bez vyšších ambícií, nemal by mať problém. Do mojej zbierky duchov zapadne akurát. ()

Cappuccino

Záporná postava bola celkom desivá a nedá sa povedať, že by si rodinka bojujúca s démonom/duchom nezískala moje sympatie. Malasaña 32 je však preplnená žánrovými klišé a až na krátke párminútové vysvetlenie (ktoré nestálo za nič) neobsahuje žiadnu detailnú mytológiu zla. Film v podstate iba preskakuje od jedného scare jumpu k druhému, a pokiaľ divák celý čas očakáva nejaké originálne objasnenie diania na scéne, bude sklamaný. Tak ako ja. ()

• Během úvodních titulků hraje „La Vida Sigue Igual“ od Julio Iglesiase a v 58. minutě hraje z gramofonu „Yo Soy Aquel“ od Raphaela. (Duoscop)