Život Jen Waltersové se obrátí vzhůru nohama, když po neobvyklé nehodě získá superschopnosti. (Disney+)

Recenze (84)

Chen

Jak se dalo čekat, seriál čelí review-bombingu, ale nezaslouženě. Očekávání jsem neměl velká s ohledem na zvěsti o chaotickém natáčení, ale nakonec jsem mile překvapen. Je to vtipné, není to přehnaně feministické, ale nebojí se to sázet na silnou ženskou hrdinku, triky nejsou doladěné, ale jsou lepší, než jsem se původně obával, odsýpá to a umí pobavit. A bonusem je odpověď na letitou otázku - Je Kapitán Amerika panic? ()

Karlosik_4

Nějak nedokáži určit, na co si seriál vlastně hraje, některé pasáže působí úmyslně a vtipně špatně, některé ale zase jen prostě špatné jsou, a tím podtrhávají ten první druh. První záporák je jako co? Paní co vypadá že utekla z přehlídku alternativních kostýmu k ABBA? Doufám že zde bude aspoň vysvětleno co a jak. Efekty od Marvel studia opět slabší ale konečně máme něco víc k Hulků, obecně. ()

PKD

Není to ani průser ani geniální. Na 2.str. se domnívám, že fanoušky She Hulk by to mohlo potěšiti. Zvláště ty, kteří dobře znají éru Dana Slotta a Johna Byrnea, byť ani Peter David si nevedl špatně.;-) Obsazení hl. role je pro mne bezchybné (dotyčnou znám tuším jen z pro mě vynikajícího Deníku Mrtvých) a řekl bych, že si to herečka fakt užívá. Jako Jen je v poho, ale ve své druhé podobě vypadá prostě úžasně a šíleně jí to sluší. Tady si může podati ruku se svou TAS verzí z r.96. Jen si musím stále zvykati na brýlatého a strništěm vybaveného, Hulka. Já stále dávám přednost verzi Jekyll a Hyde, dle kterého jak všichni víme je Hulk v podstatě vytvořen. Nic proti myslící verzi, já jen preferuji (dle asi dnešního pohledu zastaralou) clasickou verzi. Je též nabíledni, že se tento projekt bude lépe hodnotiti až to bude venku celé, neb v 1.díle se jede (jak píši jiní) docela rychle až možná zkratkovitě, což není úplně super. Já bych rozhodně navýšil průměrnou stopáž na těch 45min. a s tím by se dle mého pracovalo lépe. Přequapillo, že je zde opět další origin, který mi příjde dosti zjednodušený a vytvořený jen proto, aby se z ní co nejdříve stala Ona-Hulk. Já bych sem prostě dal tu transfůzi a ty okolnosti už by byly na tvůrcích. Jen jsem zvědav, jak si s ní poradí až ji budou strkati do dalších MCU filmů. Tady si nejsem zcela jist, jak to dopadne. Budu raději opatrný. Humor (zvláště vyniknuvší ve scénách ze soudního/právnického prostředí) je dobrý, ale čekám do budoucna větší nálož, jako v comicsech. Včetně promlouvání k divákům/čtenářům, které se zde docela smrsklo, ale jde zatím jen o 1.kousek 9dílné skládačky u které věřím, že časem vše zapadne na své místo. Nevím sice, zda půjde o solo díly, či o 1 dlouhý film, rozsekaný na 9 částí, ale buď jak buď, jde po mnoha letech o projekt v rámci MCU, který mě osobně velmi zajímá (když nepočítám tu plánovanou episodu v What If, která prý má býti dle opravdu perfektního comicsu Marvel 1602) tak tomu tu šanci i s možným přimhouřením očí, dám. Asi jsem po trajlerech čekal víc, ale zklamán vyloženě nejsem. Když si uvědomím, že upoutávky ukazují očividně zhuštěnou sérii v celku, takže je jasné, co/kdo nás v dalších dílech tak nějak...čeká. Pokud by takto podobně dopadla i Kara (na rozdíl od toho šquáru z CW) vůbec bych se nezlobil. 3.5 Nevím, zda budu psáti u každého dílu koment (pokud ano, tak s velkou pravděpodobností komentář k celku nebude) ale ten 1. si o to vyloženě říkal. Proto tak činím. Slečno Waltersová, držím všechny palce. P. s. když budou i v celé sérii ty feministické bláboly (které v jejích comicsech nikdy nevyzněly blbě, zatímco u této adaptace si tak jist, nejsem) potlačeny jako zde na minimum, budu spokojen ještě o něco více. P. p. s. mezititulková scéna řešící Rogersovo panictví je squellá.;-) ()

Scarecrow7

Tak první díl zklamal, CGI otřesný, hlavní herečka je velice nesympatická, prostřihy jsou jak kdybych je dělal já. Příběh, jak se stanu Hulkem je opravdu směšný a nejvíc random věc, co se snad kdy stala. Závěr dílu je taky divný. Přijde mi, že to ztrácí hlavu a patu. Dám tomu ještě šanci, ale zatím to vypadá na další propadák ze strany Marvelu, na který si postupně už začínám zvykat. ()

kitsuchan97

*5/10* Od seriálu nečekám žádné velké zázraky, takže fakt, že první epizoda je těžký průměr, mě osobně vůbec nepřekvapuje. Origin Jen Waltersové a její přeměny v She-Hulk mi přišel zbytečně uspěchaný. CGI není tak tragické jako v prvních trailerech, ovšem i tak bych ho nijak zvlášť nevychvalovala. Doufejme, že příští díly nám nabídnou zajímavější podívanou. ()

Zajímavosti (8)

• Epizoda obsahuje bonusovou scénu uprostřed závěrečných titulků. (LUKICKK)
  • Tvůrci seriálu změnili původní origin postavy She-Hulk (Tatiana Maslany). V komiksech se z Jennifer stane She-Hulk díky dobrovolné krevní transfúzy od jejího bratrance Bruce Bannera / Hulka (Mark Ruffalo). V seriálu se však Bannerova krev dostane na Jennifer náhodou při nehodě. (NiWi)