Život Jen Waltersové se obrátí vzhůru nohama, když po neobvyklé nehodě získá superschopnosti. (Disney+)

Recenze (84)

SidneyP

První díl je lehce uspěchaný, určitě jsem nečekal, že důvod, proč se sestřenka přemění v She-Hulk bude tak... připitoměle... jednoduchý. Prostě bum a bylo. CGI občas pokulhává a i já už si začínám říkat, že je čas, aby nám vrátili našeho starého Hulka. Maslany je kost, je za mě docela divný to říct nahlas, ale v zelenější formě je tak o dvě třídy víc sexy :D Jinak mi to asi nevadí na úvodní díl. Závěr avšak opravdu OPRAVDU uspěchaný alá WTF. Hodně slabé 4*, ale cítím z toho dobrý vibe. Uvidíme. ()

kenkaku

Je celkem vtipné, že Tatiana Maslany vypadá jako Hulk lépe než v civilní podobě. Co mi přišlo dost na vodě (byť to v principu odpovídá předloze) je přenos vlastností Bruce na druhou osobu. Nějak moc na pohodu… se divím, že těch Hulků už neběhá po světě víc. Dál ta stopáž. Proč to tvá jen 1/2 hodiny? Považuji to za dost jasný signál, že scénář je ušitý horkou jehlou a nevěří si. Za mě má jediné plus významný výskyt Marka Ruffala (nemá ani zdaleka jen malou epizodní roličku). Uvidíme co dál (aka “Kapitán Amerika šu**!”). Pozn.: jsem asi moc hodný (nebo 15ti letá holka), protože Matrix to trefil dokonale :). ()

Chen

Jak se dalo čekat, seriál čelí review-bombingu, ale nezaslouženě. Očekávání jsem neměl velká s ohledem na zvěsti o chaotickém natáčení, ale nakonec jsem mile překvapen. Je to vtipné, není to přehnaně feministické, ale nebojí se to sázet na silnou ženskou hrdinku, triky nejsou doladěné, ale jsou lepší, než jsem se původně obával, odsýpá to a umí pobavit. A bonusem je odpověď na letitou otázku - Je Kapitán Amerika panic? ()

LUKICKK

To jak She-Hulk přišla ke schopnostem je divný a pokud to není podle komiksu tak nechápu koho to napadlo. Samotná She-Hulk mi je nesympatická, ale to je asi pouze moje preference. Část s Brucem v Mexicu mě bavila, ale zároveň srala kvůli toho, jak si z něj dělala prdel a neměla žádný respekt. Hlavní příběh zde nebyl vůbec ani započat, takže to nemá cenu probírat. CGI u  She-Hulk je otřesný bohužel, naštěstí je tam Bruce, který ho má tak 100x propracovanější. Zatím dost průměr. ()

Martrix

Spíš než průšvih, jde spíš o nedorozumění. Cílovka Hulkyně jsou děvčata 10-15 let, takže není důvod se rozčilovat. Ani kvůli tomu, že J. Gao nemá smysl pro chytrý humor, ani kvůli CGI made in Thaiwan. Hulka vypadá spíš jako Fiona 2.0...Maslany by byla v hrané verzi dokonalá. Soudit po první epizodě možná není fér, ale pokud je teď pravidlem, že cokoliv o ženách, musí tvořit zase ženy, tak zatím to vypadá dost smutně. Těch zpackaných projektů, už je hodně. Ten materiál má velký potenciál a zatím je to jen nuda. Nic víc, než co bylo v traileru, tam nenajdete. ()

Zajímavosti (8)

• V Brucově (Mark Ruffalo) domku v Mexiku lze zahlédnout helmu, kterou nosil v aréně jakožto šampión soubojů na Sakaaru. (NiWi)
  • Tvůrci seriálu změnili původní origin postavy She-Hulk (Tatiana Maslany). V komiksech se z Jennifer stane She-Hulk díky dobrovolné krevní transfúzy od jejího bratrance Bruce Bannera / Hulka (Mark Ruffalo). V seriálu se však Bannerova krev dostane na Jennifer náhodou při nehodě. (NiWi)