She-Hulk se snaží zajistit Emilu Blonskému alias Abomination podmíněné propuštění. (Disney+)

Recenze (39)

Nevka

Čím dál více přicházím na to, že mě superhrdinská linka v komediálních MCU seriálech spíše otravuje. Funguje totiž o poznání hůře než ta civilní. Každopádně tady se zatím tvůrci klidní (aneb nemáme čas dělat pořádné CGI) a já se bavím. Mohou za to hlavně hrátky se čtvrtou stěnou, překvapivě parádní Tatiana Maslany (jejíž obsazení se mi zpočátku nelíbilo) a fakt, že můj smysl pro humor je vskutku bizarní záležitostí. Takže ano. V jádru je to hrozná blbost, ale já se rád jednou týdně prvoplánově pobavím. P.S.: Ta potitulková scéna je odpad i podle mě. ()

PKD

Takové nemastné, neslané. Bez barvy (řekl tu někdo zelená?) bez chuti, bez zápachu. Zato mezititulková scéna tentokráte s přehledem odpad. A závěrečný dementní ´´song´´ bez komentáře. Jen tak dál, soudruzi z Marvelu. Až tam začne She Hulk konečně Hulkovati...dejte mi vědět. V těch nejlepších comicsech je totiž dokonalá rovnováha mezi právničením a superhrdinskou akcí. Zde je zatím jen to právničení (ne, že by bylo nudné) a to je blbost, když máte jen 9 dílů, z nichž každý by měl správně míti ten poměr 50/50. Ovšem zdá se, že ani všemohoucí Feige holt neví vše. Plus za gerontickou Elfku (tu bych dal s fleku do LOTRa, aby Bilbo čuměl) z Asgardu/Nowého Asgardu a ty Emilovy Víly. Ty byly TOP.:))) ()

PavelVanekArt

Ty vole za co mě trestáš. Abomination byl v Incredible Hulk perfektní jako Blonsky, i jako monstrum. Člověk Blonskemu věřil tu kompetivnost s Hulkem a Abominationovi tu agresi a nenávist. Tady je Blonsky rádobyvtipná karikatura a Abomination s debilním CGI ksichtem a blánama úplně mimo. A ta zelená špína je ještě horší. Potitulková scéna jen potvrzuje, že je to čistej trash. Pravděpodobně tady končím. ()

warrenur

Mierne zostupna tendencia, a to hlavne z dovodu, ze epizoda nie je tak vtipna a shick, ako predosle. Ked sa tlaci na pilu a prilis serviruju ludsku hlupost, ktorej som bez-tak svedkom v reale, ci na socialnych sietach denne, irituje a unavuje ma, sledovat toto "stupid-promo" este niekde inde. Par vtipnych momentov tu bolo, o tom ziadna. Inak, este jedenkrat dnes uvidim  nejaku kozu twerkovat, asi sa zgrciam...bez srandy. :D ()

Martrix

Jasně, má to být o She-Hulk. Jenže ona zatím působí spíš jako průvodce, komentátor.... . Jako kdybychom sledovali dlouhé potitulkové scény, které nás maji pobavit, trochu pozdržet v MCU a navnadit na celovečerák. Soud s Blonskim...šup to za Neuvěřitelného Hulka. Případně za Deset prstenů jako dodatek k Wongovu zápasu v kleci. Proces s měňavcem...za Marvelku. She-Hulk zatím slouží jen jako crosoverhřiště MCU. Nijak mi to nevadí, je to vcelku zábavné. Vlastně mnohem lepší, než etnopopík Minimarvel, nebo trapná debělizace cpt. Ameriky Falcon a Winter Soldier. ()

• V seriálu je Jennifer (Tatiana Maslany) dotázána na to, zda její schopnosti pochází z neúspěšného pokusu o vraždu mafií. V komiksu je přesně toto způsob, jakým svoje schopnosti získala, když se jí krev Bruce Bannera (Mark Ruffalo) dostala do těla skrz dobrovolnou transfuzi. V seriálu však byl tento origin změněn. (NiWi)
  • Před vězením stojí dodávka zpravodajské stanice KCAV. Stejná stanice se objevuje v seriálu Perníkový táta (od r. 2008). (NiWi)
  • Epizoda obsahuje bonusovou scénu uprostřed závěrečných titulků. (LUKICKK)