Daniel se s rodinou nastěhuje do domu, který chce postupně opravit. Náhlá tragédie a volání o pomoc z onoho světa ho ale přinutí vyhledat odborníka na paranormální jevy. (Netflix)

Videa (9)

Recenze (178)

Martrix

Přijít v tomto žánru s něčím novým a neotřelým, je téměř nemožné. Buď se duchové snaží vám pomoct, nebo vás chtějí zabít, případně chtějí pomoc od vás. A to je asi tak všechno ohledně motivace. Pak už je to jen o tom, jak to proběhne v praxi a jestli to všichni přežijí, případně jestli zmrtvějí ti, kterým se to napoprvé nepovedlo. Santiago Díaz sice nepřišel zrovna s originálním příběhem, ale přesto se mu povedlo vyvarovat většiny kliošoidností a navíc dodal velmi solidně napsané postavy i dialogy. A protože se Hernándezovi podařilo obestřít scénář parádní atmosférou, jsou Hlasy jedním z nejlepších letošních hororů. Hodně tomu pomáhají i neokoukané tváře a nesklouzávání do telenovelového patosu, jako to předvádí 30 Stříbrných. Místy tvůrci docela tlačili na pilu a když se nad tím zamyslíte, tak některé věci moc nedávají smysl, ale za mě jsou Hlasy i tak další z projektů, které nejsou žádná superpecka, ale určitě jde o nadprůměrný horor, který Netflixu ostudu neudělá. Potitulková scéna vybízí k volnému pokračování, které pokud vznikne s těmito tvůrci, rád zkouknu. ()

korbitch22

Po menší pauze zase přišel ze Španělska slušný horor. Výborný námět i scénář. Příjemná a mrazivá atmosféra, luxusní pointa a dobré herecké obsazení. Bohužel Hernández až nepochopitelně selhává ve strašení, lekačkách a dusnější atmosféra se mu taky nedaří i když občas jí vykouzlit dokáže. Ale když máte výtečné herce, perfektní pointu, příšeru a děsivý obří dům, musíte kurva vykouzlit horor, u kterého bude divák srát strachy, ale Voces baví hlavně příběhem a to by neměl být hlavní motor hororu, tím by měl být strach a tady se dostavuje míň, než by měl. Točit to Wan, zeseru se strachy. Slušné, ale mohlo to být o pořádný kus děsivější. Ana Fernández topovka. 60%. ()

Arsenal83

Voces alebo po česky vocas je prekvapujúcim hororom, ktorý si skvele plní svoju základnú úlohu, a to dobre vystrašiť, hoci povedal by som, že len miestami, nie permanentne. Napriek tomu, že tu máme opäť strašidelný dom, v ktorom počuť hlasy, čiže pomerne otrepané klišé, ale natočené svojim originálnym spôsobom. Máme tu tiež pár podarených ľakačiek a všetko sa pekne vyhrotí na záver. Celé je to obalené do takého mysteriózna, čo je zas na úkor tej strašidelnej stránky. Chválim výbornú prácu s kamerou, niekedy radšej nechcete ani pozerať, lebo neviete čo vyskočí. Záverečné rozuzlenie zvyšuje u mňa celkové hodnotenie na kvalitný nadpriemer. ()

Flopik

Tak španieli opäť nesklamali a aj keď v podstate nejde o nič nové, pár prvkov prekvapilo. Veľká pochvala, že sa konečne niekto nebál zabíjať hlavné postavy. Čo sa ducha týka, tak za mňa spokojnosť (stará čarodejnica) to si nechám líbit. Škoda len že jej nebolo viacej a troška lepšie ukázaná. Lakačky fungovali od začiatku, aj keď v strede film troška stratil na tempe koniec to napravil. Celkový zvrat som odhalil troška skorej a prišiel mi zbytočný. Za mňa ale rozhodne odporúčam. ()

Frajer42 odpad!

Další z celé dlouhé řady hororů, kterému chybí to zásadní - být alespoň trošku děsivý. Snímek je strašně roztahaný a ukecaný. Rádoby děsivých scén je jen pár a řada z nich se odehrává za bílého dne, takže vůbec nefungují. Veškeré postavy jsou nesmírně nesympatické a ačkoli je to smutné, tak největší sympaťanda je právě nevzhledná čarodějnice, která velmi příjemně týrá nové obvyatele starého domu. Hodně mě potěšil až závěr snímku, kdy si pozorný otec rodiny konečně prohlédl kresby svého syna a rozhodl si to nechat projít hlavou. [10 %] ()

• Když uslyší German (Ramón Barea) při zkoumáni Danielova (Rodolfo Sancho) domu hlasy, tak se rozhodne jít po schodech do patra. V následujícím střihu je ale o několik schodů výš. (Duoscop)
  • Film obsahuje potitulkovou scénu. (Harapes)