Tři roky po vampýrském incidentu se upíři vracejí do amerického maloměsta. Vede je uhrančivá Regina a její zájem je především soustředěn na mladíka Charlieho, zodpovědného za smrt Reginina bratra. Podaří se jí ho kousnout a unese ho do tajuplné vily. Charlie je však připraven bojovat… (oficiální text distributora)

Recenze (79)

Goldbeater

Jako pokračování kultovní jedničky je to obstojné a jako samostatný horor (horor/komedie) je to velmi slušný film. Až na místy trochu prapodivný střih a pár "wtf" scén (scéna na kolejích) jsem byl více méně spokojen. Snímek se rozjíždí hodně rychle a po chvilce už jsme součástí strhující upíří jízdy. Peter Vincent opět výborný a hlavní upírka Julie Carmen (herečka pro mě známá hlavně z hororu Ve spárech šílenství) se také povedla. Byl jsem spokojen. ()

fcreading

Ďalšie pokračovanie slávneho Fright Night tentokrát to vzal na starosť Tommy Lee Wallace a po ukážkovej jednotke stvoril zábavnú dvojku s trochou porciou komedie. Tentokrát tu máme mladý pár ktorý sa nasťahuje do hotela a na rad prídu upíri a hlavný hrdinovia majú čo robiť aby ich znovu zastavili. Nech žijú roky 80-te. ()

MM_Ramone

V roku 1985 natočil americký režisér a scénarista Tom Holland snímok "Fright Night" (Hrôzostrašná noc). Bol to atmosferický a zároveň i hodne zábavný vamp-horror. O tri roky neskôr, v roku 1988, prebral štafetu Tommy Lee Wallace a zrežíroval vcelku podarené pokračovanie "Fright Night 2" (Hrôzostrašná noc 2), ktoré plynule nadväzuje na prvú časť. Mladík Charley Brewster musí čeliť hnevu mocnej upírky Reginy. Prišla pomstiť smrť svojho brata Jerryho. *** ()

Martrix

Typická záležitost 80-tých let. Toto inspirativní dílko, vypustili do kin naši západní soudruzi ve stejné době, kdy se rozhodl lid ČSSR zatočit s rudými upíry. A to nikoliv za použití svěcené vody a dřevěných kolíků, nýbrž zpěvem, řetězy solidarity, cinkáním klíči; sice to nebyla taková sranda jako likvidování upírů v Hrůzné noci 2, ale fungovalo to. Díky tomu jsme získali možnost užívat si výdobytků západní civilizace a vidět filmové "skvosty", kterými nás už 22 let zásobují naši milí distributoři. Neříkám že je tento film příšerný, to bych mu lichotil. On je jen trapný. A není to tím, že by mi vadily zastaralé voskové triky. Je to především přístupen k tomuto žánru. Komediální prvky atmosféře hororu moc nepomohly a často to vypadalo, jako kdyby se režisér bál udělat opravdu strašidelný film. Možná kvůli přístupnosti, nebo své babičce, těžko říct. Výsledkem je podivná nudnost, kde najdeme pár dobrých nápadů, které jsou záhy osliznuté nějakým zlehčujícím okamžikem. V té době se takto možná točilo, ale píše se rok 2011 a moje hodnocení je jasné. ()

Bloody13

Pokračování klasické upířiny nepostrádá nic z toho, co s úspěchem předvedla jednička. Opět se setkáváme s dvojicí lovců upírů Charliem a Peterem, jen je to tentokrát Charlie, kdo potřebuje utvrdit v jejich skutečnou existenci. V tom mu pomůže Vagina, tedy Regina, vyvedená sestřička Jerryho Dandrige. Upírů je tedy více, přibylo i šmakovních speciálních efektů, snad jenom ten humor se časem vytrácí, až to celé finišuje do jakéhosi negradujícího závěru. Dokonce ani Regina neoplývá tím ďábelským charismatem, s jakým minule zazářil Sarandon. Přesto tenhle sequel svému předchůdci ostudu nedělá, pro fanoušky osmdesátých let je tohle jeden z nejtypičtějších zastánců americké, komediálně hororové školy. ()