Část 6: Daleko, předaleko (S01E06)

(epizoda)
  • USA Part Six: Far, Far Away (více)

Hledání velkoadmirála Thrawna pokračuje za hranicemi známé galaxie. (Disney+)

Recenze (47)

KiJi

Normálně nehodnotím jednotlivé epizody seriálů, protože si stále myslím že z hlediska celku je to nesmyls, ale u Ahsoky udělám výjimku. Už předešlou epizodou - 5 - to vypadá na celkové 4*, protože napětí stoupá, pěkně se to rozjíždí. Nástup generála Thrawna se povedl, správně démonický a totalitní....A tentokrát jsem si to dal i v původním znění a až na některé detaily se český dabing povedl. Zvláště u Thrawna, už tak moc ne u těch kněžek. Těším se na finále. ()

Trevor

O jednu hviezdičku nadol kvôli neschopným neonacistickým americkým nulám zo spoločnosti Disney+, ktorým robí neustále problém prehrať novinku s vyššou sledovanosťou (Mandalorian, Andor, Ahsoka, AHS). Čím ďalej na východ tým táto neonacistická spoločnosť buguje viac a viac a preto je jednoducho lepšie predplatné zrušiť a pozrieť si epizódu onlajn zdarma. Ospravedlňujem sa že komentár neodráža dojmy z epizódy ale skúšať prehrať epizódu na troch zariadeniach a neprehrá ju ani jedno, tak nato musíte byť ako streamovacia služba iná sračka...Potom sa nečudujte že som si epizódu nedokázal vychutnať. ()

TheDarKnig

A long time ago, in a galaxy far, far away. Tolik nastíněných idejí a potenciálních směrů, tolik úvah nad podstatou celého tohoto milovaného fikčního univerza. Epizoda, přelomová svým meta podtextem, svým zasazením i svoji sílou charakterů na všech stranách barikády. Samozřejmě, jsem si téměř stoprocentně jistý, že v tento moment příběhem otevřené možnosti budoucího směřování SW zůstanou nenaplněny, protože v Disney v současném nastavení nebudou ochotni jít do takových risků. Ale tento smutný fakt moje nadšení z "Far, Far Away" a toho, že se v ní něco takového vůbec nahlas vyslovilo, nezmenší. Kromě toho byla epizoda nádherná i čistě po stránce audiovizuálu, tentokrát si s estetikou/duchem místa, nasvícením, zvukovým designem a ambientním soundtrackem fakt pohráli. A došlo i na klasické, dobrodružné SW prvky objevování a interakce s novými obyvateli a místy předaleké (ještě vzdálenější ;-) galaxie. Prostě pro jednou zase absolutně čistá radost z Hvězdných válek. Děkuji za to. What was first just a dream has become a frightening reality for those who may oppose us.  ()

Veskoslav

Ten nástup jeho legií. I to bohatě stačilo:) A Ezra? Velice milé překvapení, co se týče podoby. Nějak tak si člověk představí vyhnance po letech samoty. A když jsem viděl render animovaného Ezry s fousy a teď naživo. Ano, tvůrci to trefili. Ale celkově Thrawn. Okamžikem, kdy promluví, tak víte, že Nová republika je u konce. ()

kenkaku

Jako epické… ale… měli ty Stormtroopeři opravenou zbroj červenou izolepou? Viděl jsem dobře? Každopádně, konečně trocha vysvětlení ohledně “velkovezíra”. Potvrzuje ale jen to, jak debilní nápad je z Ahsoki dějově jen další řadu toho animáku. Řada daleko za polovinou a teprve začíná dávat smysl první epizoda. Fialohlavka se chová jako ukázková kráva (jako fakt vyhání transport s vybavením?) a je protivnější vyloženě s každým dalším slovem. ()

Zajímavosti (9)

• Stormtroppeři Thrawna (Lars Mikkelsen) již nejsou obyčejné jednotky Impéria, ale jsou tzv. Night Troopers. (Veskoslav)
  • Uniforma Thwarna (Lars Mikkelsen) vychází z německých nacistických uniforem. Zejména jeho kalhoty, čímž se zpátky odkazuje na původní trilogii, kdy Impéirum mělo k „nacistům“ velice blízko. (Veskoslav)
  • Sestry Noci (dathomirské čarodějnice) byly poprvé představeny v románu „The Courtship of Princess Leia“ z roku 1995 (spadá do SW Legends), aby následně byly znovu vzkříšené v Klonových válkách (od r. 2008). (Veskoslav)