Poslední recenze (112)
Kurz manželské touhy (2021)
Primárně se chci zeptat jednu věc. O čem to mělo být? Uplynula půlka filmu a já netušil, o co jde, kam to jde, proč a jak, kdo je hlavní postava.. Nic... Dějová linka se neustále přesouvala z postavy na postavu. Máte na začátku pocit, že je někdo podstatný a pak se tam do konce filmu neobjeví .Kamera přííííšerná, zvuk klasicky česky na hovno, přehnané herecké výkony z ochotnického divadla a dialog tak nepřirozený a klišoidní, až to bolelo. Ale i tak mě to vlastně docela bavilo, protože to bylo alespoň překvapivé a to v české kinematografii pokládám za unikát. Oceňuji také relativně originální casting, i když Vlasákovou, která v každém filmu kouká do prázdna a tváří se jako v koncentráku, nudného Kotka a Bartošku zřejmě permanentě vylitého Starou mysliveckou a Plodkové nejhorší paruku v dějinách lidstva, vidět nepotřebuji.
Dědictví pod psa (2020)
Ufff.. Upřímně jsem se na tohle těšil, protože předchozí spolupráce Adamcové a Lucky V. (The Perfect Kiss) byla tak absurdní a bláznivá příšernost, že jsem jí pouštěl rodině i známým s velkým úspěchem nebo výsměchem. Tak jako tak, to byla zábava. Tohle byla ale tak nudná nesmyslná slátanina o ničem, že jsem od první scény koukal na hodiny, kdy už to proboha skončí. Jestli ale toužíte po prkenném herectví, nesmyslné kameře, 12ti montážích a scénáři, který ani sám neví, o čem je, s chutí do toho. Já už ale tohle pouštět nikomu nebudu.
Mezi světy (2018)
Tak tuhle surrealistickou magořinu jsem si fakt užil. V mnohém mi to připomínalo Davida Lynche, ale v takové low budget studentské verzi. Nick se opět vydal experimentální cestou a jeho herecké psycho mě tu pobavilo mnohokrát. Rozhodně bych to zvládl bez Franky Potente, která to asi nějak nepochopila a její výkon byl dost slabý, ale jinak mi to přišlo skoro až super. Zajímavý experimentální střihy, kamera, super soundtrack a zajímavá, i když mentální, zápletka. Nebyl to top film, ale protože je teď cool týrat Nicka, dávám 5.