Recenze (59)
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Za mě zatím první díl super, ale ne každý má rád tento typ humoru.
Láska v hrobě (2012)
Tento dokument potvrdil mé představy o bezdomovcích. Určitě jsou mezi nimi i světlé výjimky, ale takových typů jako v tomto filmu mi vůbec není líto. Samý chlast, práce jim smrdí, ať klidně na ulici umřou.
Daniel Landa: Král a klaun (2013) (hudební videoklip)
Původní písnička je super, předělávka od Landy je naprostá katastrofa.
Madonna: Justify My Love (1990) (hudební videoklip)
Madonna je prostě kurva :)
No Doubt - Looking Hot (2012) (hudební videoklip)
Co může být lepšího než blonďatá indiánka.
Botostroj (1954)
Přestože se jedná o film, které je dobré vidět a pokud bych si odmyslel ideologii, zůstal by kvalitně natočený (stále aktuální) film, musím právě kvůli té ideologii dát odpad. Alespoň máme zdokumentováno, jaké byli komunisté svině.
Poslední výkřik (2012)
Odpad si nechávám pro mimořádné filmy a toto je mimořádný film.
Nejšílenější úchylky (2010) (pořad)
Zajímavá témata, ale zpracování divné. Čekal jsem více sexuálních úchylek, alespoň nějaké ty tradiční, ale to by asi v puritánském USA neprošlo.
Zombie Apocalypse (2011)
Naprostý trapas. Hlavně že se Lesley-Ann Brandt vykašlala na svou roli ve Spartacovi a šla za sólovou kariérou. Gratuluji, tohle byl opravdu výborný tah.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
1. série - *****, 2. série - ** až ***. Docela mě to zklamalo.