Oblíbené filmy (10)
Hooligans (2005)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Mlha (2007)
Rebelové (2001)
Schindlerův seznam (1993)
Zelená míle (1999)
Trainspotting (1996)
Bílá nemoc (1937)
Hrozně ráda čtu knížky od Čapka. hodne dobre zpracovaní podle díla. Nic nechybí. Jediny co mi tam chybelo tak je, že v celem filmu divakovi neukažou, jak ta bíla nemoc vlastně vypada ale je jasné, že dřív technika nebyla tak vyspela a ve filmu to není podstatné.
Kam se poděla sedmá rota? (1973)
21 gramů (2003)
Jeden z mála filmů kde mě konec dokázal opravdu rozbrečet, Hodně dobrej příběh který člověka nutí se trochu pozastavit a popřemyslet. Zpřeházené sceny dělají to že človek se všechno nedozví hned. Když jsem si četla nazev filmu poprvé tak jsem si řekla ježiši to bude zas nejaka blbost o nějakých narkomanech a drogach ale, že to bude tak dobrý film jsem opravdu nečekala. Po schlédnutí filmu jsem byla ješte par hodin uplne rozhozená.