Oblíbení režiséři (10)
Ridley Scott je Bůh! Až se najde režisér, který mě dokáže:
1.dojmout silným příběhem (Gladiátor,Thelma a Louise) 2.vtáhnout do válečné vřavy (Black Hawk Down)
3.zmrazit krev v žilách dokonalou atmosférou (Alien) 4.strhnout naturalistickým dramatem (Americký gangster) nebo špionážním thrillerem (Labyrint lží) možná svůj názor přehodnotím..do té doby se modlím k Ridleymu...:)
celkem viděno:13 filmů
chystám se na: Black Rain a nemůžu se dočkat na: Prometheus
Quentin Tarantino
Nejlepší filmy:
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Nespoutaný Django (2012)
Hanebný pancharti (2009)
David Fincher
Nejlepší filmy:
Sedm (1995)
Dangerous: The Short Films (1993) (video kompilace)
Aerosmith: Big Ones You Can Look at (1994) (hudební videoklip)
Ačkoliv je poslední dobou často kritizován za svojí producentskou činnost (někdy i oprávněně),má svoji pevnou pozici v mém Top 10.Jeho přínos světové kinematografii je nesmazatelný-dokázal natočit dokonalé filmy..
filmy které nestárnou...
1.Leon 2.Nikita 3.Pátý element Johanka z Arku je značně nedoceněná! a jako bonus objevil Natalii Portman.
Guy Ritchie
Nejlepší filmy:
Podfu(c)k (2000)
Sbal prachy a vypadni (1998)
Gentlemani (2019)
čtyři zhlédnuté filmy(Road to Perdition,Americká krása,Mariňák,Nouzový východ) = čtyřikrát plné hodnocení mluví samo za sebe...
za Forresta, za Kontakt, za Trosečníka a za silně nedoceněného Beowulfa!
Miloš Forman
Nejlepší filmy:
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Amadeus (1984)
Hoří, má panenko (1967)
Clint Eastwood
Nejlepší filmy:
Gran Torino (2008)
Million Dollar Baby (2004)
Výměna (2008)
Lynchova schopnost pohrát si s divákovou myslí je až zarážející.Pro mně jsou jeho filmy neskutečně silným a dlouho trvajícím zážitkem 1.Mulholland Drive 2.Modrý samet 3.Mazací hlava