Oblíbené filmy (10)
Rocky Horror Picture Show (1975)
Tim Curry mě odrovnal. Viděl jsem tohle dílo snad už stokrát a pořád mě nepřestává bavit. Sedlo mi všechno, obsazení, humor i písně. Pro mě je tohle nejlepší a nejzábavnější muzikál, kterej jsem doposud viděl.
Princezna Mononoke (1997)
Maska zrcadla (2005)
kdybych mohl dát sedmdesád hvězdiček...dal bych je...
Fantom opery (2004)
Titus (1999)
Snídaňový klub (1985)
Napříč vesmírem (2007)
Parfém: Příběh vraha (2006)
Ultraviolet (2006)
Příběh je bezdebat téměř o ničem, ale příběh tady není to hlavní. Hlavní je tady akce, která je prostě perfekní. Stačí vypnout mozek a užívat si zajímavě stylizovanou a skvěle natočenou akci. Milla je prostě sejme.