Poslední recenze (64)
Sammyho dobrodružství 2 (2012)
Taková trochu kopie Hledá se Nemo. Docela mě to teda nudilo... :(
Queer as Folk (2000) (seriál)
Stačilo mi pouhých pár dnů na to, abych zkoukla všech 5 sérií. Občas jsem u toho proseděla celý den, nedokázala jsem se odtrhnout. Myslím, že na QAF by se měl kouknout každej zamindrákovanej pitomec, kterej netoleruje homosexualitu. Pro mě asi nejlepší seriál, na kterej jsem kdy koukala. Objevil se mi úsměv na tváři, ale padly i slzy :) TOP!
Lidská stonožka 2 (2011)
Opakovaný vtip přestává být vtipem. Pro mě tohle byla naprosto promrhaná hodina a půl. Hodinu koukat na to, jak na parkovišti omráčí milion lidí a furt dokolečka. Opravdu jsem si přála, až bude mít KONEČNĚ těch 12 lidí, aby se to už trochu rozjelo. Jenže ono se to moc nerozjelo. A navíc... myslím, že těhotnou ženu z filmu mohli opravdu vynechat, protože to mi znechutilo film ještě víc.