Oblíbené filmy (10)
Desperado (1995)
Gladiátor (2000)
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Temný rytíř povstal (2012)
Ostrov (2005)
Pro mě nejlepší film roku 2005... nejvíc mě dostal trailer, takovej sem už dlouho neviděl... perfektně zvolená hudba a absolutně splnil svůj účel...
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Těžko se dá tomuto filmu něco vytknout aspoň teda u mě ne... naprostá pohodička, johyho super hlášky a pořád se něco dělo a ani mě nepřišlo že to má přes 2 hodiny což asi vypovídá o kvlaitě filmu
Smlouva s ďáblem (2000)
Kdo hulí, ten umí (2001)
Na tuto suprovou ptákovinu se můžu dívat pořád dokola a nikdy neomrzí. A navíc naprosto suprovej sountrack.