Recenze (48)
Fallout (2024) (seriál)
Naprosto přesnej herní svět. Děj i postavy odpovídají stylu Falloutu. Nadsázka i brutalita a neotřelý scénář. Za mě fakt dobrý.
Hrozba smrti (2024)
Bylo by to na tři hvězdy, ale ten McGregor, fakt trapný.
Únos letadla (2023) (seriál)
Asi by stačil jen plnotučnej celovečerák. A musím přiznat, že motivy chování některých postav, zvlášt těch záporných unikají mému IQ.
Bright (2017)
Akční, drsný, nápaditý. Pět hvězd bez debat.
The Block Island Sound (2020)
Tak taťka byl hodně děsivej. A já si to užil.
Vyproštění 2 (2023)
To je ale šitka. Snad jen ty vidle v krku, ale po dvaceti minutách jsem litoval, že je tam nemám já .
Ocelová pěst (2011)
Chachá !! Plechovej Rocky, super!
Cesty statečných (1973) (seriál)
Klasika!!!
Rekrut (2022) (seriál)
Po verbalově recenzi jsem se bál kouknout, ale překvapivě mě to zaujalo a pobavilo. Asi jsem povrchnější než jsem si myslel.
Menu (2022)
Tak tohle bylo fakt ujetý, ale jo, nuda to nebyla.