Oblíbené filmy (10)
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Pastva pre oči. Obrovitý roboti dávajú na piču vodným emzákom a to všetko pod taktovkou skvelého del Torra. Niet čo viac dodať.
Muž z oceli (2013)
Dokonalosť. Po kokotskom filme Watchmen a nič moc rozprávočke o sovách si u mňa Zack Snyder znovu napravil reputáciu.
Elysium (2013)
To sa nedá opísať. To treba vidieť.
Zlodějka knih (2013)
Vynikajúca vojnová dráma. Na konci som chcel plakať.
Stmívání (2008)
Mna na to nahovorila splužiačka aby som to kukol. Nechcelo sa mi lebo kto to kedy vydel pojať upíra ako romantika ale bysťu páčilo sa mi to.
V jako Vendeta (2005)
Naozaj podarený film. Síce totalita nevykreslená tak, že do puntíku ale dobre. Akcie málo avšak nebolo jej treba a bola celkom dbrá i krvavá. * dole, za výbuch big benu a za to, že oholili hrdinke hlavu a vyzerala ak totálna krava.
Repo Men (2010)
Old Boy mi dal fasa akcia a fest podpásový odjeb na konci. Tu som sa dočkal rovnako kvalitnej akcie a ešte väčšieho podpásového odjebu. 5* jak bič.
Oldboy (2013)
Vynikajúca pecka. Jedinnou výtkou je to že som čakal kus akčnejší koniec. Ale ten odkúr to vynahradil.
Hellboy (2004)
Paradzina, čertovina. Toto Torrovi vyšlo. Šak bodaj by nie keď toto je jeho porcia.
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Vynikajúce pokračovanie. Lesný ementál, trolí trh a zlatá armáda nemajú chybu.