Poslední recenze (9)
Soudní síň (2008) (pořad)
nějak se to soudní rozjelo, chtělo by to skoncovat s tímhle odpadem!
High Maintenance (2012) (seriál)
Dabing úplně na h...o!
Smyčka (2014)
zajímavý koitus postarších lidí... dost dobrý film celkově
Poslední deníček (3)
Johnny Depp as Lerner in Platoon (1986)
Druhý film, kde jsem viděl Johnny Deppa :)