Poslední recenze (4 799)
Fentasy (2024)
Líbila se většina záběrů kamery, Kristína byla konečně sexy a její producírování před kamerou v podprsence hodně sexy. Nelíbila se naopak grafika, patrně znázorňující stavy organismu po přijetí drogy, téma obecně. Zavedl bych odstrašující tresty za distribuci, přechovávání, výrobu, prodej a nákup drog, fetky by směly dostat jedinou možnost návratu do běžného života, a jinak tradá ádieu. Můj názor na drogovou tematiku je konstantní.
Maestro v d moll - Série 2 (2024) (série)
Nelze se zbavit pocitu, že druhá série je hodně vypočítává ze strany režiséra, aby se mohla brzy natáčet trojka. Poměrně rychlý konec toho totiž spoustu pootevře. Až v posledním díle myslel Christoforos na sebe a mužské oko a napsal si postelovku v Klelíou.
Svatá (2024) (TV film)
Co dokáže Bohdalka v třiadevadesáti zahrát, nad tím zůstává rozum stát. Pochvala všem zúčastněným, ačkoliv jsem měl při sledování filmu takový nepříjemný pocit, myslím, že to byl záměr pana režiséra. Herecké mistrovství velké herečky. Zajímalo by mě, jestli se charakterově změnila v posledních desítkách let. Za jejích mladých let to byla vyhlášená megera, nepříjemná protivná a zlá paní, a jelikož jezdívala se zájezdy do menších divadel, nebyl takový problém se s ní setkat a tuto informaci si ověřit :-)
Poslední deníček (5)
Oscarové nominace 2013 - můj konečný žebříček filmů nominovaných na film roku:
#1. Argo
#2. Nespoutaný Django
#3. Divoká stvoření jižních krajin
#4. Zero Dark Thirty
#5. Pí a jeho život
#6. Lincoln
#7. Terapie láskou
#8. Bídníci
Dosud nehodnocené:
#. Láska (zřejmě nebudu hodnotit, nechci vidět)