Recenze (255)
Ahsoka (2023) (seriál)
V druhý půlce to začne trochu bejt nuda.
Rivalové (2024)
Skvělá pohádka pro celou rodinu. Nečekaný hudební doprovod místy skoro přebral hlavní role.
Bod obnovy (2023)
Takový film nemá v českém kontextu obnovy!
Duna: Část druhá (2024)
Jako dobrý ale tenhle trend dlouhých filmů mi nesedí.
Mladá dáma (2024)
Nečekaná podívaná na Netflixu.
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Faktem je, že Jurský Park jsem miloval jako dítě. Tohle je ale trochu blbý. Too much takzvaně.
Reality (2023)
Meh.
Adikts (2024) (seriál)
Parádní kousek! Působivý vizuál, nadstandardní herecké výkony, střih a tak všecko. Jen jsem to úplně nepochopil.
Adikts - Adiktologové (2024) (epizoda)
Uvidime. Vizuál zatim celkem mimo český standard. Ikdyž je patrné, že se kulisy opakují…
Sněžné bratrstvo (2023)
Úplně brutální.