Poslední recenze (8)
Švýcarák (2016)
Z trojice komedie, drama, dobrodružný, to nevidím ani na jedno, možná, kdybych hodně přimhouřil oči, tak tam najdu to drama, ale spíše je to takový absurdní příběh o tom, jak se člověk, pokud je dlouho sám, zcela zblázní. 3* za originalitu a ohromnou zábavu pro herecké obsazení.
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Naprosto bez skrupulí tady můžu dát po první sérii 4/5. Atmosféra, příběh i charakterové rysy postav zde dávají smysl. Upřímně jsem čekal propadák a byl jsem příjemně překvapen, že tvůrci neopomněli ve svém receptu na peníze kvalitu. Seriál rozhodně není dokonalý, ale za mne (čtenáře celého pána prstenů a hobita) velmi dobrým rozpracováním mytologie pána prstenů. Ač není zcela podle Tolkienovi vize, myslím, že by ocenil jak atmosféru, tak kreativitu tvůrců. Paradoxně by možná bylo lepší, kdyby díly vyšly najednou a nenechali divákům tolik času domýšlet možné rysy postav a důsledky činů, potom by si asi tolik lidí nestěžovalo, že byl příběh zcela zřejmý.
A Perfect Ending (2012)
Film je koukatelny, ale nedoporučuji od něj mnoho očekávat. Céčková produkce je znatelně velmi laciná a místy až groteskní. Už jsem se dlouho tak nezasmál jak u některých vážných scén zde. Scénář je místy mírně hluchý, u herců je to kus od kusu, někteří velmi dobří, jiní dost slabí. Zkrátka film, který má od všeho trochu a pozorného diváka neurazí, ale ani nenadchne.