Recenze (27)
Labyrint lží (2008)
Asi to není úplně pětihvězdičková záležitost, ale jelikož jsem dlouho žádný akčňák neviděl, tak mi to prostě sedlo. Dicaprio byl výborný.
Taxi, taxi (2000)
Pokračování o třídu slabší než jednička. Podle hodnocení následujících taxidobrodružství jsem s touto sérií skončil.
Ženy (2008)
Film, kde hrají pouze ženy, jsem ještě neviděl a asi už ani neuvidím. To je však jediná zajímavost, která stojí v tomto slepičinci za pozornost.
Pianista (2002)
Velký film, jednoznačně právem mezi první dvoustovkou. V "souboji" se Schindlerovým seznamem u mě Pianista vítězí...
96 hodin (2008)
Na tenhle film jsem se moc těšil a nezklamal mě. Právě naopak - parádní akční pecka 100%.
Patologie (2008)
Až příliš nechutné. Pokud tenhle film neuvidíte, nic se nestane.
Určitě, možná (2008)
Velmi příjemná, netradičně pojatá romanťárna :-)
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Myslím, že se postava Indiany Jonese rozloučila se ctí a se vší parádou. Poslední křížová výprava určitě překonána nebyla, ale i tak jsem byl velmi spokojen.
Kronika rodu Spiderwicků (2008)
Docela pohledná, svižná a nekomplikovaná fantasy s pěknými potvůrkami, domácím skřítkem, oslazená spoustou medu.
V Bruggách (2008)
Netradiční film s výbornými hereckými výkony a kouzelnou atmosférou, kterou navíc podtrhuje pěkná hudba. Bruggy jsou fakt krásný město, asi se tam někdy vypravím :-)