Poslední recenze (25)
Hikaru no go (2001) (seriál)
Postavy jsou fajn, taktéž dostávají dostatek prostoru, na to aby se hráčsky rozvíjely. Kresba, hudba a zápasy jsou pěkně udělané. Výplně je tak akorát. Hikaru no go bych vytkl pouze počet epizod, posledních 20 dílů mi přišlo nudných, a že nebyl více ukázán osobní život hlavních postav.
Free! - Iwatobi Swim Club (2013) (série)
Free mohlo být fajn anime, kdyby nebylo několika věcí. Postavy (hlavně jejich vztahy a osobnosti) jsou jedno ubrečené klišé vedle druhého, děj pokulhává, animace stejně nevýrazná jako u Ballroom e jókoso (TV seriál) (2017). Jediný bazén, který po tomto zážitku navštívím, tak bude bazén mých slz.
The God of High School (2020) (seriál)
Svižnější tempo série není problém, ale vadí mi nekonzistentně ořezaný děj. I to náhodné zesílení postav je více náhodné než u Dragon Ballu. Záporáky v podobě sekty zvládlo lépe zpracovat Fire Force.