Poslední recenze (61)
Stíny v mlze - Snadné cíle (2024) (epizoda)
Za prvé se mladej chová s prominutím jako debil. Mařka evidentně skončí v base a on ji jako zbytečně kryje, přestože ví, že díky tomu skončí v base taky ? Za druhé, co to tam mlel za kraviny ten policajt "inteligent", že rasismus a xenofobie, když střelíš UA ? To se scénárista a produkční zbláznili nebo podvědomě masírovka ovcí před telkami ? Jako UA jsou jiná rasa ? A xenofob ? Možná by měli jít na přeškolení mužstva oni, když neví, co znamená xenofobie a ne takto manipulativně cvičit s diváky. A co ta zmínka o SPD ? Ta byla taky dost trapná. Celý díl byl jedna velká trapárna. A to neřeším ty díry v logice, kdy se i přímo nabízely otázky, které ovšem policajti podezřelým nepoložili.
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizoda)
Tak na tohle veledílo se vážně nedalo koukat. Na tohle šly naše prachy ?
Madam Web (2024)
Jako oddychová žánrová jednohubka úplně v pohodě. A pěkně to odsýpalo. Čekal jsem podle těch hejtů nějakou total katastrofu na úrovní primáckých seriálů a nakonec jsem se u toho docela dobře bavil.