Recenze (46)
Gilmorova děvčata: Rok v životě (2016) (seriál)
Proc je tu kazdej odvarenej z posledniho dilu? Priserne hystericka (a plasticka) Lorelai + neskutecne preslazeny zaver... to vam jako prijde dobry jo? Za me ok akorat druhej nebo treti dil (ted nevim), kterej byl alespon vtipnej.
The Crimson Field (2014) (seriál)
cekal jsem spis neco jako je druha serie downtonu, ale je to jen vyprazdnena pateticka blbost, kterou nezachrani ani surrane jones.
That Mitchell and Webb Look (2006) (seriál)
Oh, and that's a bad miss.
Jurský svět (2015)
Pral jsem si zabavny blockbuster se sympatickymi postavami, akci a ne uplne blbym scenarem a dostal jsem presny opak. Teda az na tu akci. Ta tam byla.
My Mad Fat Diary (2013) (seriál)
V roce 96 mi bylo stejne jako hlavnim predstavitelum a navic jsem v te dobe poslouchal i stejnou hudbu, takze uz jen kvuli tomu na to nedam dopustit... Skoda, ze druha serie byla o neco slabsi.
Detectorists (2014) (seriál)
Lepsi 3. Neskutecne pohodovy serial.
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
Totalne zabity potencial. Misty priserne nudne a tak nejak americky zaprdene, navic se tam casto trapne vylozofuje. Skoda, ze to nenatocili Britove....
Miluj bližního svého (1999)
takovej standart,ktery me nenudil, ale zase na druhou stranu nijak extra nenadchl.
Opilí láskou (2002)
lidi, vy to nechapete.
Robocop (2014)
fujtyve