Oblíbené filmy (10)
Nula od nuly pojde (2006)
Nejlepší...co dodat ;-)
Atlas mraků (2012)
Neúplatní (1987)
Skvělé obsazení, hlavní čtyřka je úžasná, Costner je parádní, ale vše je zastíněno De Nirem, který byl snad Al Capone sám.
Rok ďábla (2002)
Kmotr 1, 2, 3 (1992)
Obávaný bojovník (2006)
Soumrak mrtvých (2004)
Jako u Hot Fuzz. Fuck, I am in love.
Temný rytíř (2008)
Temný rytíř, vedle kterého vypadají všechny filmy podle komiksu jako Tom & Jerry. Temný rytíř u kterého jsem zapomínal dýchat. 110%.
Smrt krásných srnců (1986)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
"I see in your eyes, the same fear that would to take the heart of me."