Oblíbené filmy (10)
Tlusťoch (2020)
Ja si myslim,že si film zaslouží vyšší ohodnocení než průměr. Take jsem se k tomuto úsudku musel pomalinku dopracovat a po druhém shlédnutí bych se držel mezi 60% a 70%. Jakmile najedete na myšlenku filmu, tak Vám vtipných situací naskočí více.Mel Gibson je frajer stale a roli stíhá. Každy mame rádi jiny humor, me sedí tento způsob. U me 65%
Adopt a Highway (2019)
Uffff Ethan Hawke mě zatím nikdy nezklamal. S tímto druhem filmu opatrně.To jak se role ujal, je opravdu výkon. Smutek,zklamaní,minulost,samota, vše z nej číší a servíruje divákovi každý tento pocit naprosto precizně. Myslím ,ze Vas film po shlédnutí nechá pěknou chvilku ještě ponořené v myšlenkách a zamyšlení se nad životem. Za me 90%
V koutku srdce (2018)
Tak tento film mi sedl jak zadek na nočník. Každy mame nějakou cestu a na ní hledáme v ty, kteří nam chybí.Roland Møller svým syrovým způsobem valí tento příběh trestance vpřed směrem sice předvídatelným,ale nenechá Vas na tento film zapomenout. Nevidím zde prázdné chvíle,rozhodování v životě také netrvá jen okamžik. Za me 90%
Všechno, co chceš (2015)
:) :) :) tak ja teda tleskam a smeju se jeste i ted :) sčíhnuto 5x a furt mi to nestačí.Simon Pegg se do ničeho nenutí a sází nám s jeho přirozeností anglický humor v neuvěřitelných dávkách. Téma s nadlickými schopnostmi,ktere je použito uz samozřejmě po několikáté tady vůbec nevadí. Tyto druhy filmů mají své specifické fanoušky a ja k nim určitě patřím. 80% jasna volba
7 životů (2017)
Já, legenda (2007)
99 domovů (2014)
Sibiřská škola (2013)
Takedown: The DNA of GSP (2014)
FENOMENALNÍ