Reklama

Reklama

VOD (1)

Epizody(3)

Obsahy(1)

Třídílná minisérie Případ Roubal nevypráví pouze o životě a trestné činnosti Ivana Roubala. Rovnocenný prostor je věnován i neodbytné touze policisty Jakuba po jeho dopadení a státní zástupkyně Markéty po co nejtvrdším trestu, který má být několikanásobnému vrahovi uložen. Na straně Roubalovy obhajoby stojí zkušený advokát - kariérista Hynek Pokorný a jeho koncipientka Daniela. Ta v průběhu procesu začne na vlastní pěst tajně pátrat a odhalí tak skutečnosti jednoznačně prokazující Roubalovu vinu. V souvislosti s tím začne řešit zásadní morální dilema: Má se i nadále angažovat v případu klienta, který se jí hnusí a o jehož vině je jednoznačně přesvědčena? Nebo má naopak porušit profesní zásady, vydat orgánům činným v trestním řízení důkazy usvědčující klienta, a připravit se tak o budoucí kariéru elitní advokátky, k níž díky svým ambicím a inteligenci míří? (Voyo)

(více)

Videa (1)

Ukázka z filmu

Recenze (163)

Ivoshek 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

První díl mne přitáhnul, zbylé dva to ale dost zabily. Největší problém je úplně zbytečná, špatně napsaná a neméně špatně zahraná linie s koncipientkou. Místo toho, aby se děj točil kolem zajímavých věcí, jako byly samotné vraždy, vyšetřování a soud, řeší se tu půl času FIKTIVNÍ postava a její trable, který jsou mi úplně u prdele. Přitom Čermák super, Čečenský super, Veškrnová dobrá, Švehlík zajímavej... Velká škoda, že to autorka takhle spatlala. ()

zette 

všechny recenze uživatele

Ja jsem spokojeny, urcite to nebylo horsi nez jsem si myslel. Pred zhlednutim, jsem patral v pameti a kouknul na Roubaluv "zivotopis" na Wikipedii a mohl si pustit vsechny dily za sebou. Zpracovanim i samotnym pribehem me to bavilo. Chvalim i vypravu a zvuk. Skoda, ze Cermak dostal jen malo prostoru, na neho jsem se tesil nejvice. Na druhou stranu mne nijak nevadila ani druha dejova linie s mladou koncipientkou v hlavni roli. Jako televizni film to je slusne. ()

Reklama

Mlle 

všechny recenze uživatele

Nesympatičtí béčkoví herci. Valná část z nich jen naučeně recituje texty a netváří se, že by ji příběh vůbec nějak zaujal. Zbytek se asi snaží, ale kdo to má poznat, když je celý výsledek tak ubohý. Nabalzamovaná leklá ryba v postavě Daniely je možná záměrem herečky Trnkové (netuším, z jiných filmů si ji nevybavuji), ale znepříjemňuje sledování ještě o další řád. Dialogy jsou někdy odzbrojujícím způsobem stupidní („hodinky nejsou těla“, při prohledávce vepřínu z úst „zástupkyně“ Havlové, a podobně). No a ani Čermák nezachrání plytký scénář prostý všeho dramatu, který se navíc naprosto nepochopitelně namísto na psychologii vraha a hledání příčin jeho děsivých činů zaměřuje na trapně konvenční příběh kariéry jedné koncipientky, jež zápasí s podstatou svého zaměstnání, když ji na konci svého studia pozdě, ale přece objeví… Tak zběsilé případy a taková nuda… ()

filmmovier 

všechny recenze uživatele

Rozmazlen prvním dílem jsem očekával, že zbylé dva díly budou minimálně stejně tak dobré, jako výtečná úvodní hodina, nebo ji naopak ještě předčí (jak to u podobných věcí často bývá), ale bohužel, celá minisérie má sestupnou kvalitativní tendenci a ve výsledku to o Roubalovi vlastně ani úplně není. Hlavní tady je začínající právnička, která řeší morální dilema (dejme tomu) a vztah s otcem (zbytečné), přičemž z toho druhého se na konci prakticky stane hlavní zápletka. Čermák je výbornej, ale má málo prostoru, Čenský je výtečný (ale v Ochráncovi byl ještě o chlup lepší), ostatní herci byli fajn. Na Novu dobrý, ale být na to víc času, nebo to dělat ČT, mohla to být fakt lahůdka. Takhle dostáváme jen rutinní minisérii, která je sice furt dobře natočená, zajímavá a dobře odsýpá, ale napětí postrádá úplně (a přitom by bylo na místě) a je na ní vidět, jak je celá prostě nedodělaná. Roubal si lepší zpracování opravdu "zasloužil" a s takovým tvůrčím týmem obzvlášť. 1.část 80%, 2.část 65%, 3.část 60%. Celkem 65%. ()

verbal 

všechny recenze uživatele

Tereza solidně Kope i v dresu TV Hovna, a hlavně díky ní a několika solidním kašparům se povedlo nevídané, tedy udržet poměrně řídkou sračku obvyklých pásových popisovačů hajzlpapírů z komerčních žump nejméně o dvě třídy výš nad běžnou produkcí pícnin pro hovada. Naprosto démonického Čermáka podezřívám, že v rámci Stanislavského metody uškrtil pár komparzistů a tak nejmíň měsíc naháněl v ulicích kolemjdoucí se Strážní věží. Čenský standardně na draka, Švehlík to tam prostě má od přirození, „naformaldehydovaná čtyřicítka“ paní Krnová protlačila jakous takous afektovanou mimiku i přes třícentimetrovou vrstvu vosku na karosérie a herecky se děsivou antikoncepční pózou „mám v kundě zuby a jestli na mě sáhneš, tak zmrzneš“ vcelku vycajchovala i zkorodovaná Kamila. Ovšem zcela nechápu jednu věc. Když už se podaří uhnat velmi slušnou režisérku a silnou sestavu hlavních pozérů, který dement či felační prospěchář pak spláchne do hajzlu snahu všech zúčastněných rozhodnutím o osazení poměrně významných vedlejších rolí (Švehlíkův poskok, poskok obžaloby, Roubal junior a zejména až nevydržitelně bolestivý otec té studené ryby) totálně prkennými mantákovitými neuměteli, co by nebyli schopni přesvědčivě zahrát snad ani maňáskové divadlo pro slepohluché děti??? To je pak, jako by vcelku zaujmutému divákovi zhruba každých patnáct minut někdo nečekaně narval pěst do prdele, a v interakcích s opravdovými herci to vyvolává dojem, že jim na plac do záběrů v pravidelných intervalech vtrhával ochrnutý svačinář s cigánskou dickcí a oni to pak omylem zapomněli vystřihnout. ()

Galerie (31)

Zajímavosti (26)

  • Budova advokátní kanceláře s páternosterem (oběžný výtah) je natočená v budově paláce Lucerna v Praze. Lokace popíjení advokátů ke konci epizody se nachází v Café Nona ve 3. patře Nové scény Národního divadla v Praze. (formelin)
  • Ve scéně na stanici metra si můžeme všimnout nájezdové rampy pro vozíčkáře, ta však byla do stanice instalována až v roce 2021. (Matias215)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno