Armády tyranské moci si brousí zuby na mírumilovnou kolonii na okraji galaxie a jedinou nadějí na přežití jejích obyvatel se stane tajemná cizinka. (Netflix)

Recenze (548)

EvilPhoEniX

Zábavné Guilty Pleasure, kde si Snyder ukousl víc než chtěl, ale nemám s tím problém. Letos jsme pořádné Sci-Fi nedostali. Creator byla nezáživná nuda a tohle byť vykrádá spousta jiných filmů, tak mi to bylo sympatičtější než celé Star Wars, které nesnáším. Může za to i fakt, že mám slabost, když se ve filmech rekrutuje nějaký tým ( 7 statečných vibes!) + miluji Sofii Boutellu už od Kingsmanů a Charlie Hunham taky potěší. Nemilosrdný záporák Ed Skrein náckovského ražení mě bavil a zbytek postav, jsou docela OP postavičky, které mě zajímají. Škoda, že charakterový vývoj a interakce mezi němi je nulová ( chybí tu určitě i nějaké hlášky), ale to dokážu odpustit. Atmosféra a vizuál má nádech Warhammeru, což kvituji a akce není špatná. Fight ve stodole velmi fajn ( s Erkovým Ratingem si tam dokážu představit i slušné Gore). škoda, že Snyder nevydal erkovou verzi okamžitě, mohl být výsledný dojem lepší. Finále je trochu Meh, byť tam dojde na jeden menší zvrat, tak úplně nestrhne. Ve výsledku s tím filmem nemám problém, nenudil jsem se , ten svět mě zajímá, ale raději bych viděl sequel Armády Mrtvých než tohle. Škoda, že tu nepřidal více Monster-Pavoučice byla výborná. 6/10. ()

mcb

S tím, co Netflix udělal se současnou (velko)filmovou produkcí, je nutné začít zpětně doceňovat, že i ty nejprůměrnější blockbustery třeba 10 let zpátky vlastně nebyly vůbec špatné. Takový Jupiter vychází nebo John Carter byly vlastně solidně šlapající a temporytmicky vyvážené space opery, kterým se Rebel Moon se svou neexistující dramaturgií, tristním vedením (ne)příběhu, lowbudget lookem snažícím se působit velkolepě a prkennými herci ani zdaleka nemůže vyrovnat. Slátanina maskovaná za událost roku a zároveň nejhorší film Zacka Snydera. ()

Enšpígl

No zrozená z ohně bejt může, ale ještě by bylo fajn, kdyby jí někdo řekl, že divák není zrozen k nudě. Těšil jsem se na Sofia Boutellu, která umí být rajc, ale tady aby jeden pohledal a to je ještě to lepší na filmu. Samotný děj, plný výbůchů  "jsme netflix máme na to" na efekt a to radši nemluvím o zpomalovačkách, při těch jsem cítil vysloveně trapně. No jo no, tak Zack je o pár milionku dolarů bohatší a já o pár hodin života chudší, takový už je život filmového fanouška- hledání filmových klenotů znamená pochod mezi sračkama. ()

D.Moore

Mám Zacka Snydera rád, jeho komiksové filmy považuji za to nejlepší, co v žánru kdy vzniklo (ano, mluvím i o těch posledních), a jako člověk je mi sympatický svým zápalem pro věc. Nicméně co mělo sakra být tohle? Nevadí mi, že film vykrádá/čerpá, kde se dá, na to už mě připravila upoutávka, ale proboha proč je to takové... Prázdné? Hloupé? Nafoukané? Nudné? Pokud vás úvodní záběr přiměje k pubertálnímu uchechtnutí a následující monolog, který má vysvětlit, v jakém světě to jsme, vám nevysvětlí nic, vězte, že v dalších minutách, desítkách minut, dvou hodinách se to nezlepší. Snad jen ta chuť se posmívat vás přejde, protože ani za to Rebel Moon nestojí. Takový film by v osmdesátých nebo devadesátých letech skončil v nejlepším případě na videokazetě, ačkoliv by jeho tvůrci byli přesvědčeni o tom, že stvořili veledílo. Tentokrát to nevyšlo, Zacku, a řekl bych, že druhým dílem to nenapravíš. ()

T2

║Rozpočet $90miliónov║Tržby USA ║Tržby Celosvetovo ▐ Zack Snyder si teda zamiešal riadny roľnícky guláš. Fakt ďalší veľmi nevydarený konkurent pre Jupiter na vzostupe. Obsadenie ešte ako tak, jeho príbehová vízia priam banálna pofiderná hrôza, k tomu zas ten náckovský nádych priam desí, znechutí. Už stačilo tých experimentov! Netflix zas dobre vsadil a utopil peniaze.  /35%/ ()

• Natáčení započalo 18. dubna 2022 a trvalo až do listopadu téhož roku. Filmovalo se v Kalifornii, a to konkrétně v okrese Inyo County na místech jako Lone Pine nebo Santa Clarita. Filmaři též zavítali do parku Death Valley. (fiLLthe3DD)
  • Druhý plně digitálně natočený film Zacka Snydera po Armádě mrtvých (2021). Zbytek jeho filmů je natočen na 35mm nebo 65mm film. Důvodem je pravděpodobně spolupráce s Netflixem, který má dlouhodobě pravidlo natáčení na 4K. (KGBelik)
  • Roli záporáka Balisaria měl původně ztvárnit Rupert Friend, ale vzhledem k jeho časové vytíženosti byla postava přeobsazena hercem Fra Fee. (fiLLthe3DD)