Hudba:

Janny Richter

Hrají:

Petr Lněnička, Petr Uhlík, Sarah Haváčová, Václav Neužil ml., Adam Mišík, David Prachař, Michal Isteník, Vojtěch Kotek, Dano Heriban, Petr Reif (více)
(další profese)

Epizody(6)

Co se stane, když zlu nastavíte lidskou tvář? Skutečný příběh muže, který se díky své metodě stal kriminalistickou legendou. Seriál podle případů kriminalisty Jiřího Markoviče se zaměřuje především na jeho výjimečný vztah se sériovým vrahem Ladislavem Hojerem. Bez příkras ukazuje reálnou policejní práci v tehdejším ČSSR. Odehrává se v několika časových rovinách a na pozadí nejděsivějších vražd 70. a 80. let. (Voyo)

(více)

Recenze uživatele marhoul k tomuto seriálu (4)

Metoda Markovič: Hojer (2024)

Lněnička a Uhlík- herecký koncert! Výborné v každém ohledu. V člověku se všechno sevře, když pomyslí na dosud neznámou ženu, která se z nějakých pohnutek vydala na procházku k vodě a její blízcí se nikdy nedozvěděli, kam se poděla, co se jí stalo. Čert ví, kolik žen měl ďábel Hojer na svědomí. Seriál sklízí zaslouženou chválu, všem tvůrcům i aktérům úspěch přeji, dali si očividně záležet, dramaturgicky výborně vystavěno, vizuál skvělý, stejně jako režie, obsazení, scénář i kamera. Závěrem: Dana Heribana je veliká škoda, čest jeho památce. Pokud se schyluje k Spartakiádníkovu, budu se těšit. ()

Ženská oběť (2024) (E02)

Ty kráso! Nebudu spojlerovat, ale starej Brůna se může jít bodnout. Petr Uhlík je excelentní! Nikdy ho nechci potkat osobně. :)  Jinak mě velmi potěšil pohled na Danka Heribana, je mi to tak líto... Za skvělé první dva díly z mé strany pochvala, mně se tvůrci trefili do vkusu. Petr Lněnička výborný, Neužil a Isteník klasicky taky, Adam Mišík moc fajn, kvalitní retro i v detailech, těším se na další díly. ()

Rodinná záležitost (2024) (E04)

Neuvěřitelný potkan. Umlátit lopatou!!!! :-) Petr Uhlík hraje něco, co v mém žebříčku záporáků nemá konkurenci. Skvělý! Petr Lněnička rovněž v životní roli. Kvalitní režie, celé dobré, týden na relax mezi díly pro mě s výhodou. 🤣 ()

Chyba systému (2024) (E05)

Velká paráda! Nekončící, nervyžeroucí opruz alias zábava zdegenerovaného znuděného parazita... Obecenstvo nespokojeně frflá, že je to pořád dokola, inu to je těžko. Být v kůži Markoviče a poslat to k šípku nebo trpělivě hrát partii dál a čekat, co všechno drahoušek, v dobrém rozmaru, ještě přihodí? S ohledem na fakt, že některé oběti nebyly ani ztotožněné, na bordel na jiných pracovištích viz. Košice, byl postup pana Markoviče mistrovským tahem. Tento díl se vymyká předchozím tím, že jsem se několikrát od srdce zasmála, absurdita řady situací je natolik ulítlá, že nepochybuji o autorovi. Život sám. Kotek vynikající. Isteník, Heriban, Neužil rovněž. Ustřední duo famózní. ()