Parta výtržníků se nechá najmout, aby ukradla pár záhadných videokazet v opuštěném domě. Před odevzdáním zadavateli se rozhodnou na jejich obsah podívat. Zjišťují, že jsou na nich zachyceny nahrávky na mobilní telefony a ruční kamery, které ukazují střetnutí lidí s nadpřirozenem. (Nivenx)

Recenze (303)

HoneyBunny

Jak do topadne, když do školní skupiny dáte excelentní studenty, ty průměrné a ty, co jenom machrují? Jako tenhle film. Spojovací linka jednotlivých příběhů tu moc nefunguje a nedává smysl (stejně jako spousta věcí v jednotlivých povídkách), takže se radši zaměřmě na jednotlivé příběhy. Pro mě nejlepší je ta s videochatem/Skypem - jako jediná obsahuje sympatické a trochu inteligentní postavy, má dobré lekačky a fajn pointu. Pro tenhle formát ideální. Líbila se mi i úvodní povídka of chvíle, kdy se v ní objeví ona divná dívčina. Zbytek povídek je nic moc a zapomenutelná. Celý film trpí tím, že pohledu z první osoby se za chvíli přejíte, navíc většina postav je strašně nesympatická a klišoidní - parta rozjívaných výrostků, co jedou na party, parta sexistických blbečků, co chystají sex party, nudný a hloupý novomanželský pár atd. U takových postav je mi jedna, jestli zemřou hnusnou smrtí. 50 % ()

pan Hnědý

Vůbec neuškodilo, že jsem viděl před V/H/S found footage projekt ZEMĚ MRTVÝCH. V/H/S má výborné nápady ("kočičí žena", video web a závěrečná povídka s vlakem). V/H/S dokáže diváka v některých momentech velmi vyděsit, ale jako celek působí nevyrovnaně a překombinovaně. Stopáž je dost přepálená. Velmi se těším na pokračování S-VHS , kde se nám představí výborní tvůrci hororového žánru. ()

swamp

Zajímavou ideu podpoří i první kazeta, která je docela originální, druhá není vyloženě nejhorší, ale pak už to jde výrazně do kytek. Navíc extrémně roztřesená a zmatená kamera je zde pomocnou berličkou pro lenivé maskéry / digitální "trikéry". Vlastně nevidíte nic, jen obrazu mihotání a oběti funění... ()

Astaroth12

Partička bláznov ma za úkol vylúpiť jednú vilu a v nej zobrať kazetu.Len ako vždy sa to poserie a tam nájdu mŕtveho majiteľa toho domu a nie je tam jedna kazeta ale viacero.Tak sa tam rozhodnú dostať a pozrieť si čo je na tých kazetách.Prvý príbeh je o troch chalanoch,ktorý sú na love aby zbalili nejaké holky.A chcú ich natočiť na skrytú kameru ako s nimi budú súložiť.Šialený diel ale veľmi dobre natočený.Chalani ani len netušili že čo zbalili tie dve kočky tak z jedna s nich bude zombie.Tak to bolo parádne zvládnuté lebo atmosféra tu bola veľmi silná a aj napätím tento diel disponoval.A keď sa ukázala v plnej kráse tak to bol parádny pohľad a išiel s nej strach.Druhý príbeh je o manželoch čo idú na výlet s autom.Keď sú už v moteli večer im niekto zabúcha na dvere sú znepokojený a začína sa u nich prejavovať strach.Keď budú spať niekto sa im bude prechádzať po byte a oni sa ani len nezobudia,chcel by som mať ich spánok.Tak tento príbeh bol dosť prekombinovaný a bol jeden z tých slabších.Tretí príbeh-partia troška bláznivých mladých ľudí idú stanovať k jazeru.No dialógy boli výživné to musím uznať.Ale tie flashbacky alebo vízie boli dosť dobré a aj vraždy boli parádne spracované a tento diel disponoval dosť silným napätím.Lebo partia mladých,les a nejaká tajomná postava ich chce zabiť.Ale celkovo mi to prišlo chaotické a hlavne pri tajomnej postave vraha to bolo znázornené svojsky,by som povedal takým rušivým štýlom.4 príbeh je o páre ktorý sa medzi sebou dohovárajú cez video-chat a u nej v byte sa začali diať divné veci.Tento diel sa tváril ako typický film o duchoch ale ako to uhral vo finále s tou pointou tak to bolo premakané.5ty príbeh je o partii chalanov,ktorý idú na Halloweenový večierok a troška zablúdia a až sa dostali do jedného domu,domnievajúc že ten večierok je práve tu,len tu neboli vítaný.Lebo v tom dome býva sekta ktorá chcela práve v tej dobe obetovať dievča.Temné v niektorých momentoch priam až znepokojivé a parádne natočené a aj mrazivé.Pre mňa najlepšia časť zo všetkých príbehov.Ako celok ma troška iritovala roztrasená kamera ale tento film je jeden z najvydarenejších Found Footage projektov. ()

S.Quentin QUALE

Povídkové found footage, které má velmi slušné, ale trochu kolísavé grády. Jedná se o pět povídek s naprosto různou tématikou i zpracováním (různí režiséři). Za sebe musím říct, že, až na tu s párkem v motelu, jsem byl se všemi více či méně spokojený, takže suma sumárům 80%. Za pozornost stojí tato pobodně koncipovaná, ale na úkor hororovosti těžce úchylná trojpovídka. ()

• Snímek natáčelo 8 režisérů. Současně měl také 8 scénářů. (Dlee)
  • Název filmu se objeví až těsně před závěrečnými titulky. (noelcoward73)
  • Natáčení probíhalo v Altadeně ve státě Kalifornia. (Terva)