Když se v lesích za městečkem najdou zohavené mrtvoly dvou děvčat, podezření okamžitě padá na mladého Johnnyho, který jediný má přístup ke kyselině, která spálí těla. Ani po jeho zatčení však nenastane pokoj. Pravým pachatelem dalších hrozných zabití je totiž zmutovaný had... (oficiální text distributora)

Recenze (130)

Stanislaus

Člověk viděl už přerostlé žraloky a krokodýly - teď přišli na řadu gigantičtí hadi. Python není rozhodně obyčejný had - téměř nic ho nezničí, je rychlý a všude kolem stříká kyselinu. Dokonce dokáže useknout ocasem hlavu! Tento výčet už člověku hodně napoví, co se kvality filmu týká. Skrz naskrz céčkový animal horor, kterému do "béčkovosti" známé tváře jako Casper Van Dien či Robert "Freddy Krueger" Englund ani omylem nepomůžou. Je vtipné - nebo spíše "vtipné" - pozorovat, jak jsou ty všelijaké potvory čím dál chytřejší, zatímco lidi, co se nechtějí nechat sežrat, jsou stále blbější. ()

SOLOM.

Zřejmě nevíce doplatil Python na to, že se na postu režiséra objevil zelenáč Richard Clabaugh. Tento chlapík si byl však vědom toho, že film i samotný scénář mají dost slabin a tak to pojal dosti odlehčeným stylem. Vlastně z toho vytvořil (no možná to bylo nechtěně) hororovou komedii, plnou nelogičností, leč přesto zábavnou. Většina diváků Pythona odstřelila odpadním hodnocením, ale vzhledem k tomu že jsem už viděl dost hororových filmů s hady( které byly mnohdy mnohem větší katastrofa), tak musím říct, že si zaslouží klidně i průměrné hodnocení. Monster/animal filmy natočené pro televizní účely většinou neoplývají zrovna nejlepšími vizuálními efekty a u filmů s hady to platí dvojnásob. Ani tento kousek není žádnou výjimkou a digitální had u diváků moc neuspěl. Jeho pohyby jsou moc přeumělkované a do opravdového hada mají daleko. Nicméně mne u tohoto geneticky upraveného hada zaujala tvůrčí myšlenka v podobě propojení vlastností hned několika druhů najednou. Na rozdíl od svých přerostlých bratříčků (kupříkladu od společnosti Asylum) má totiž hned několik možností jak své oběti zabít. I když pravda to s kyselinou bylo hodně přehnané a umělé kostry z kabinetu nikoho nevyděsí. Já se bavil... ()

monolog

Robert Englund a Casper van Dien, ano ano, opět jste od sebe skoro všichni opisovali. Já bych ale vaši pozornost zaměřil trošku jiným směrem, na třetí, ve světě dosti známé jméno. A sice Wil Wheaton alias mladý slušňák Wesley Crusher ze Star Treku Nové generace. V tomhle filmu je jeho postava taky nepřehlédnutelná, ale bohužel to není herectvím nebo nezapomenutelností hlášek či čehokoliv obsahově jinýho. Nosí tady růžové háro. Ano, když jsem ho viděl, myslel jsem, že mám vlčí mhu... Asi se chce vymanit ze škatulky klaďasů (dále třeba Flubber), jenže na to jde z té nejhorší možné strany. Film je, jak už název napovídá, jednoduchý. Nejstandardnější průměrný příběh o tom, jak si šupinatá potvora splete jedno americké maloměsto se špajzem a začne vyjídat ledničku. K tomu mu pomáhá sakra rychlé trávení a ještě rychlejší schopnost pohybu a v mnoha situacích i téměř lidská inteligence. No, jen k tomu trávení, hadi mají právě neobyčejně slabé žaludeční šťávy (tedy kromě těch velkých hadů z amerických akčních sraček), četl jsem o tom, jak jednou domorodci zabili nacpanou anakondu (o které si mysleli, že snědla kozu) a našli v ní natrávenýho člověka, co se ztratil pár dnů předtím. Ten člověk v té knížce byl vyfocenej (proto si to pamatuju) a i když byl trošku "vymáčenej", pořád to nebyla spálená mumie. K postavám, co byste prosímvás čekali od filmu, kde hraje Casper van Dien? Dramatické herectví? Propracované charaktery postav? Scénář? Nebo skutečně směšný humor? To byste si měli raději přečíst nějakou pohádku, a ne tuto pravdivou příhodu. ()

lubomir91

Proboha, takové filmy se ještě natáčejí? Na odpad bych to úplně neviděl. Ano, je to otřesná kravina..vše amatérské...od hudby po vizuální efekty...ale když už nic, člověk se aspoň chvílemi pobavil. Každopádně nebýt naší televize, tak ani nevím, že takový film vůbec existuje. Nevím kdo je horší...ten, kdo film natáčí nebo snad ten, kdo nám ho cpe pod nos? ()

Godhaj

,,Já, Sekáč Kelly se tě ptám! Uzavřeš ten obchod?“ Python mě potěšil. Nesnaží se evokovat horor, místo toho je cítit komediální až parodická atmosféra. Herci jsou sice prkenní, ale scénář jim dává do úst perly. Například tak vtipné nakupování nemovitostí jsem ještě neviděl. Had při přimhouření jednoho oka nevypadá zas tak hrozně a objevuje se poměrně často, což je určitě jen dobře. A k tomu si dokáže se svými oběťmi pěkně pošpásovat, takže o zábavu není nouze. ()

• Natáčelo se ve městech Santa Clarita, Malibu a Los Angeles. (Cheeker)
  • Během natáčení byla zkonstruována a použita hlava Pythona v reálném měřítku, ale nakonec se ve filmu vůbec neobjevila. (Cheeker)