Úspěšný armádní inženýr (Bradley Cooper) se vrací na rodný ostrov na Hawai, na místo svých největších kariérních úspěchů. Znovu se zde setkává se svoji dávnou láskou Tracy (Rachel McAdams), ale zároveň se postupně zamilovává do své nové kolegyně (Emma Stone). (Cinemart)

Recenze (186)

campix

To je tak, když člověk hledá nenáročnou a příjemnou letní komedii zasazenou do příjemného prostředí s kvalitně vyhlížejícím obsazením a také režisérem, který již svou kvalitu dávno prokázal. O to větší je pak zklamání, když volba padne na film jako je Aloha. Naprosto hvězdné obsazení mě natolik zaslepilo, že jsem věnoval 1h45m svého života této kolosální kravině. Příběh radši snad nebudu ani komentovat. Herecké výkony byly opravdu velkým rozčarováním a dialogy mezi postavami snad nemohly být více umělé a nesmyslné. Nevím jestli jsem v poslední době viděl něco tak špatného. Nebo více zkažený film se slušným potenciálem. Závěrečná záchrana světa už byl jenom hřebíček do rakve. K příštímu Crowovi budu přistupovat hodně obezřetně. ()

rikitiki

Problém byl patrně už v tom, že si scenárista neujasnil hlavní myšlenku. Film vzbuzuje dojem, jakoby se autor předlohy nechal vést směrem, který ho právě v tu chvíli napadl, takže se řeší milion podružností, žádná podstatná a film nemá ani jednotné vyznění nebo důvod, proč ho vyprávět. Sledujeme nepříjemně rozplizlé vykecávání se, pseudo milostný příběh a nějaké asi antimilitaristické poselství, které je ale tak hloupé, že by neobstálo ani ve filmu pro děti. SHRNUTÍ: Žádný domorodý král by nikdy neměl věřit bělochům. ()

silentname

Aloha je podľa mňa celkom pohodvý film na jedno pozretie s talentovanými hercami. Ale úprimne, myslím si, že bez nich by to bolo asi oveľa ťažšie pozerať. Cameron Crowe vie točiť dobré filmy a myslím si, že niečo je tu celkom vidno, ale zase niektoré momenty v scenári sú úplne mimo a pôsobia ako vystrihnuté z filmu. Nič také by sa v realite nestalo. A to je trošku problém ak chcete urobiť film, ktorý má pôsobiť uveriteľne. Nemyslím si, že ide ale o nič strašné a film má pár dobrých momentov, ktoré stoja za to vidieť. Postavy sú celkom sympatické, hoci nepôsobia úplne realisticky, najmä kapitánka Ng. Celkovo však môžem povedať, že som rád, že som ho aspoň videl. Nemyslím si, že by som sa k Aloha niekedy vrátil a považujem ho za trošku premrhanú príležitosť, ale na jedno pozretie to stačí ako stráviteľná jednohubka. ()

tom.nosek

Je to opravdu, ale opravdu zdlooouhaaavéééé. Ten film by se dal sestříhat tak na tři čtvrtě hodiny. Upřímně nevím, jak autor nalákal osm známých herců a hereček, z toho pět hodně populárních, do podobně slabého scénáře. Na druhou stranu se ve filmu vyskytují dvě velice zajímavé role - Emma Stone jako vojačka je hodně cool a nemluvný John Krasinski je taky super. Do role bezohledného miliardáře pak nemohli sehnat nikoho lepšího než Billa Murrayho, který opět hrál sám sebe. ()

Eržik

OK, přiznávám, že vyšší hodnocení dávám hlavně kvůli exteriérům, kterých zde nakonec také nebylo tolik kolik jsem čekal, ale stejně mě potěšili, protože Hawaii je prostě nádherná a chci se tam vrátit a tak bylo nostalgické vidět pozdravy shaka - "hang loose", trochu té mytologie a pohody těch ostrovů. Zápletka byla prostá, vztahy docela předvídatelné, výkony však skvělé, Emma je úžasná a postava Woodyho je mi sympatická. Dvě scény byly naprosto luxusní. A to bezeslovný dialog Woodyho a Briana a pak když Grace došlo, že Brian je její otec. ()

• Obsazení Emmy Stone způsobilo kontroverzi kvůli whitewashing. Její postava je v předloze na čtvrt Číňanka a na čtvrt Havajanka, což herečka ani zdaleka nepřipomíná, ani nesplňuje. Crowe se za její nepovedené obsazení následně omluvil. (hansel97)