Bruce Willis v hlavní roli sci-fi thrilleru o dokonalém místě, tzv. Vice, kde mohou zákazníci uskutečnit své nejdivočejší fantazie s umělými obyvateli, kteří vypadají přesně jako lidé. (Filmbox)

Recenze (86)

Wacoslav1

Takový neškodný vejplachový béčko na jedno až dvě použití. Film samotnej není po technický a zčásti ani po příběhový stránce špatně zpracovanej, ale... Právě, že jenom zčásti. Jinými slovy místy si to hraje až moc na inteligentní film, kterým to zrovna moc není. Příběh se prostě místy snaží tvářit rádoby hrozně složitě a to asi jenom z důvodu aby zakryl fakt, že je to spíš taková neškodná ptákovinka bez nějakýho hlubšího smyslu. Každopádně Willis si svůj part odbude opět postáváním před kamerou odříkáváním dialogů a místy se tváří celkem jako hajzl. No nic moc asi něco jako v The Prince, ale na druhou stranu lepší takový role, než další kurvení klasiky Die hard. No a Jane je standartně zábavnej. tohohle týpka celkem můžu. Hraní mu sice moc nejde, ale je to sympaťák a svoje si odvede. Takže celkově taková nevinná kravinka na slabší 3* a k tomu 50% ()

maddy

Ďalšie akčné C-éčko od Briana A. Millera v úlohe s Bruceom Willisom. Mám pocit, že Miller musí na Willisa vedieť nejakú poriadnu zákernosť, že mu neustále lezie do jeho filmov, inak si jeho účasť v týchto lacných, podpriemerných počinoch neviem vysvetliť. Vice je len amatérskou verziou Islandu a I, Robot, ktorá síce opäť zvyšuje svoju atraktivitu účasťou Brucea Willisa, ale ten tu má zase len úplne nepodstatnú úlohu. Nápad síce Vice má, aj keď vykradnutý z iných filmov, a tá myšlienka o komplexe s androidmi, kde ľudia chodia páchať akékoľvek zločiny a zvrátenosti nie je vôbec na zahodenie. Technická stránka je na podobný film taktiež bez problémov znesiteľná, ale to je tak všetko. Problém je ten, že Vice by sa chcel (nevhodne) hrať na inteligentný film, pritom je to obyčajný akčňák bez hlbšieho zmyslu. Brian A. Miller je obyčajný kazisvet, ktorý nevie režírovať a tak ani len tá akcia nie je v jeho podaní nijako pútavá. Z blondínky v hlavnej úlohe nikdy akčná hrdinka nebude, jej pokusy o beh na podpätkoch sú vyslovene na smiech, profesionálne komando ktorú ju ma zneškodniť sa z milióna výstrelov nevie trafiť ani raz a celé to je zase raz bez jediného zaujímavého momentu. Oproti Vice vyzerajú aj Willisovi Surrogates ako najkvalitnejší sci-fi film storočia. CELKOVO: 1* (2/10) ()

Figu

Pro mě nepochopitelné hodnocení! Samozřejmě, že se vše kolem Vice nafukuje skrz Bruce a svým způsobem, on má být právě to skutečné tahadlo filmu, ale no tak... To už tady bylo tolikrát. Nekoukejme na to, že tam hraje Willis, podívejme se na příběh a myšlenku filmu. Není to originál, už to zde bylo. Ale je to podané zase trochu jinak, Jane je nekompromisní fízl a obsazení mladé Ambyr do role umělé, taktéž určitě nebylo špatné. Navíc Bruce jim skvěle sekunduje. Je to svižné, krátké a hlavně to má děj. 70% ()

JohnCZ

Jednoduché, ale poměrně zábavné akční béčko, které se inspiruje Dollhouse a Ostrovem. Zpočátku solidní atmosféra a podivování se nad nízkým hodnocení se v pozdější fázi mění pochopení. Zajímavý námět, který se mohl proměnit v inteligentní sci-fi, je dost nevyužitý, ale sakra, Thomas Jane jako drsnej detektiv je fajn a bavil mě. Zbytek obsazení je ryze béčkový a Bruce Willis zase absolutně nehraje. I když on ani neměl v tomhle filmu moc co hrát, funguje spíš jako takovej reklamní tahák. Technicky to vůbec špatné není, hudba není moc výrazná, ale je dynamická, takže akce i díky poměrně přehledné kameře a střihu funguje. Je to trochu natěsno, ale ty 3* hvězdy si to zaslouží. Nenudil jsem se. ()

Pilda17

Bruci, Bruci, Bruci, že se na to nevykašleš a nejdeš radši do důchodu. Expendables 3 odmítneš z finančních důvodů a upíšeš se radši na takovou kravinu? Nechápu tě, ale tohle do kvalitního snímku má hodně daleko, akce občas docela dobrá, ale nebylo jí tolik. Nápad Vice má, jen ho uskutečnit, mohla z toho být slušná podívaná. A je z toho jen nuda a šeď, škoda .. 4/10 = 45% ()

Zajímavosti (10)

• The AV Club v online recenzii uviedol, že film je „mizerný a neumelecký spôsobom, ktorý je pozerateľný a hoci herecký prejav Thomasa Jane nie je presvedčivý, je zábavné sledovať bizarné manierizmy, ktoré sa dajú porovnať s nekonzistentnými výkonmi Garyho Buseyho“. (Arsenal83)
  • Do hlavnej ženskej roly sa mohlo dostať niekoľko známych herečiek, ale producent Randall Emmett obsadil do hlavnej úlohy svoju vtedajšiu manželku Ambyr Childers, no zároveň najal niekoľko svojich "tajných" mileniek, ktoré mali na prstenníku iniciály „RE“. Ešte počas natáčania sa 6-ročné manželstvo rozpadlo, Emmett požiadal v apríli 2015 o rozluku a Childers podala v roku 2017 žiadosť o rozvod, ktorá bola v tom istom roku zavŕšená. O Emmettových praktikách neskôr informoval 29. júna 2022 LA Times, ktorý ho obvinil, že ponúka ženám filmové úlohy výmenou za sex. (Arsenal83)