• USA Left Behind
TV spot

Zatímco Joel bojuje o přežití, Ellie vzpomíná na noc, která všechno změnila. (HBO Max)

TV spot

Recenze (185)

Sany33

Príbeh: Joel po smrteľnom údere bojuje o život a my sa spolu s Ellie uberáme do minulosti aby sa zistili, ako odhalila, že je imúnna a zrejme odhalila aj svoju sexuálnu orientáciu. Prevedenie: Ten boštek na konci mi vôbec nevadil, vyplynul totiž z deja a vôbec nebol silený. Čo už ale silené bolo je zápletka s obchodným centrom kde každú sekundu čakáte kým sa tá trápna huba rozhýbe a začne sa niečo diať ale ten výstrel do tmy posledných 5 minút to moc nezachránil. Ale emočne to bolo zas veľmi dobre vybalansované a po tejto stránke je iba málo čo vytknúť celému seriálu.  65% ()

Frajer42

Rozhodně nejdebilnější díl mapující naprosto otravné a nesmírně nudné lesbické DLC.  Hodinu posloucháte jen debilní vtipy dvou pubertálních dívek. Navíc jsem úplně alergický na gorilí ksicht té negřice, kterou můžete znát třeba z Euforie. Obrovská nuda a nekončící utrpení, kdy jsem měl 80 % stopáže chuť si vypíchat oči. Naprosto chápu zdejší propastné snížení hodnocení. [25 %] ()

Trešlson

Ani herní přídavek Left Behind se nedotáhl kvalitami na svého rozsáhlejšího bratříčka a u seriálové odbočky je tomu zrovnatak. ALE ve hře i v seriálu má své opodstatnění a místo a je mi opravdu líto vocasů, kteří nedokážou docenit to, že Bella Ramsey je v poloze Ellie takřka bezchybná a nebo to, že The Last of Us je doceňováno pro svůj příběh a ne pro střílení "zombie". Jinak poslechy podcastů k jednotlivým dílům, kde spolu debatují Troy Baker, Craig Mazin a Neil Druckman skvěle doplňují to, co v epizodách vidíme a doufám, že podcast bude s druhou sérií pokračovat. ()

Lenka.Vilka

Další krásný díl. Sice jsem čekala víc prolínání s přítomností, ale na konci začne dávát smysl, proč to nemohlo být (čekala jsem, že Ellie odejde a někoho v okolí pozná nebo něco podobného a Joel bude dole sám, protože nevěřil tomu, že by odešla, přestože to po ní chtěl a do toho minulost) a bylo to moc hezký přesně takhle. Jinak, ono nebylo moc velký překvapení, co udělá Ellie po vystoupání schodů sklepa, to muselo bejt jasný i trubce. Ale bylo fajn sledovat ten konkrétní důvod, proč by to nemohla udělat jinak. Proto to závěrečný sevření ruky tak dojme. A už jsem poměrně otrávená (v dobrém!!!) z toho, že seriál tohohle žánru nejvíc funguje po lince postav a emocí. Což je paradoxní, protože kolikrát to pořádně nezvládnou jiný seriály. A to především ty, který to mají určený žánrem. ()

Algernons

Příjemné zpracování Left Behind, které funguje dobře a díky tomu víme víc o minulosti Ellie. Víme, proč bojuje tolik o život Joela a takhle se to krásně hodí do této linky. Každopádně se nemůžu ubránit, že to mohlo být kratší, možná se to i více prolínat se současným děním a v přítomnosti se tak dostat dál. Možná je to tím, že se fakt těším na Davida. Každopádně se seriál drží na výši, dokáže vybudovat krásný vztah skrze jednu epizodu, jehož finální tragédie vás semele, i když víte co čekat. ()

Zajímavosti (16)

• Na jednom mieste v nákupnom centre sa zobrazí plagát na fiktívny film "Úsvit vlka 2". Presne tento plagát je vidieť nielen v hre, z ktorej je seriál adaptovaný, ale na samotný film sa priamo odvolávajú aj Joel (Pascal) a Ellie (Ramsey) v rozhovore. (molcan2)
  • V DLC sa Ellieine flashbacky na Riley striedajú so scénami, v ktorých v súčasnej časovej línii hľadá v opustenom obchodnom centre zásoby na vyliečenie Joelovho zranenia. V seriáli je druhé nákupné stredisko úplne vystrihnuté, pričom súčasná časová línia sa obmedzuje na jeden dom. (molcan2)