Epizody(8)

Recenze (157)

PKD

Shlédnuto včera v kuse (nedalo se od toho odtrhnouti) a parádní SW jízda,jak když vyšije! Baby Yoda je ABSOLUTNĚ a TOTÁLNĚ to nejjošťomilejší...co jsem v životě viděl! Musím míti plyšáka,nebo něco. A nestydím se za to. Krátké představení X-wingů...bylo doslova fyzickou rozkoší a jak jsem se obával,že mě prostě nebude moc baviti (v CW ani v Rebels tedy moc ne) všechno to, okolo Mandalorianů, včetně hl. postavy,tak jsem se holt mýlil...no.;-) SW atmosféra byla přítomna velmi často (na rozdíl od ST Picard ST atmosfera). Špinavý look alá Rogue One, super. Nejsem si sice jist, jak budu nadšen po vícero shlédnutích (které určitě budou),ale za mě se toto prostě....povedlo. Teď ještě nepodělati finální sezónu CW a bude vymalováno. Jen velká škoda,že ta nešťastná nová trilogie,není jako tohle. Krom VIII,za kterou si pořád, stojím. Byť to nedává smysl, když neuznávám VII a IX. Jen ten zbytečný (zbytečný a nudný byl již tématicky podobný/totožný v CW) díl alá 7 statečných,si mohli odpustiti. A i když to nenudilo,tak to nevzniknouti...nic se nastane. I přesto, že to částečně zachránil AT-ST s démonicky rudýma očima,hahahaha!:))) Jestli dostaneme ve 2.s. více Nové Republiky,potažmo Impéria,tak budu slintati blahem. P.s. je zajímavé,že se tento s. odehrává zhruba v době, kdy začíná 1. Zahnova božská trilogie. Plný počet (zatím) nedám, ale byla to fakt...supr jízda. Tedy to, co bych od značky SW čekal. Favreau a Filoni by měli od teď, minimálně důr. dohlížeti na vše,co se týče SW. A vyhoďte už konečně tu zajebanou krávu K.Kennedyovou. P.p.s. Dillon z 1. Predatora...rules!!!! ()

majec4

Zo zaciatku ako to zacali vysielat som to uplne ignoroval, no cim dalej tym viac som v myslienkach k tomu vracal, ze si to budem musiet pozriet. Som predsa fanusik SW a celkom ma lakalo mat svet SW castejsie v obyvacke. Ked vidim tie svetielka v Mandovej lodi, hned mam usmev na perach. Prve casti ma celkom chytili, bol som spokojny, aj ked pred samotnym serialom som nemal velke oci, nevedel som co cakat. V strede serie boli dve casti, ktore boli slabsie, no potom sa vsetko vratilo do starych dobrych kolaji a tie tri posledne casti boli super. Mando je fakt borec, na ktoreho si v galaxi nemoze len tak hocikto dovolovat, no je to aj fasa otec :-). Tazko si k nemu vytvorit nejaky vztah, kedze ma svoj kodex a tym sa riadi, no cez to vsetko vidiet, ze je to spravny chlap. Baby Yoda sa ale tiez nenecha zahanbit. Tie scenky s nim su fakt funny, nebyt tejto priserky, tak 60% lukdi by o serial ani nezakoplo. "Come on baby, do the Magic hand thing." Tesim sa na druhu seriu, snad sa vyvarujeme slabsim castiam. Btw, chcelo by to rozpracovat nieco na com by mohli stavat do buducna, dat tomu nejaku vyssiu myslienku. Prva seria by mohla byt taka zoznamovacia so vztahmi okolo Manda, no uz by to chcelo nejako ukotvit do celeho univerza aby sa z toho nestala jedna velka strata casu. "This is the way." ()

Cermbo

Málem jsem už na univerzum Star Wars po paskvilu nové trilogie od Disney zanevřel. Tvůrci seriálu "The Mandalorian" ukázali, že když se chce všechno jde. Taika Waititi nebo Jon Favreau se zde viditelně podepsali a vedení Disney by mělo hodně rychle těmto borcům (a dalším, kteří na tomto díle pracovali) svěřit hlavní filmy a vyhodit ty idioty, kteří způsobili zkázu epizod VII - IX + pošpinění celé ságy. Že paní Kathleen Kennedy? Osm krátkých, ale záživných dílů tohoto seriálu zobrazuje svět Hvězdných Válek, tak jak si fanoušci přejí a tak, jak má vypadat. Nostalgie a silná atmosféra je tu cítit až za roh, ať už to je kvalitní scénář, herecké výkony i sympatické postavy (které zde poměrně přirostou k srdci), napětí, efekty, odkazy nebo povedená akce. Proč mi zde stormtroopeři přijdou nejpovedenější ever? Jak jsem nakousl hlavní hrdina je sympaťák a Baby Yoda? Kapitola sama o sobě. Inovace s velkým I, tohle se prostě povedlo. Narozdíl od velkých filmů Mandalorian není tak konzervativní, právě naopak - nebojí se přicházet s komplet novými nápady, což zde klape na výbornou. Troufám si říct, že velký fanoušek SW tu moc nedostatků nenajde. Sice rozjezd byl dost pozvolný, něčemu se mohl věnovat větší prostor, zároveň je znát, že je mířeno i hodně na mladé publikum ale to zas tak nevadí. Jako celek vše téměř perfektně zapadlo a znovu je třeba říct, že tentokrát Disney/Lucasfilms atd... vsadili opravdu na správného koně. Těším se na druhou sérii, nové inovace a nápady, i jak bude celý příběh Manda s dítětem pokračovat. V celém Mandalorianovi je prostě cítit srdce, nikoliv dolary. Snad se Obiwanovo seriálu poštěstí a dotáhne to na 5 hvězd! ()

okkac

Zpočátku skromné SW, kde je v epizodě jen do 5 postav, pak zase epizoda připomínající časy SG-1, ale finální epizoda od Taiky to celé zachraňuje a je o mnoho lepší, než co jsem viděli s The Rise of Skywalker v kinech. Zpočátku celkem zklamání a rozčarovanost, aby se to pak přehouplo v natěšenost na další sérii. ()

BROKEN_

Fanoušci s tímhle můžou být maximálně spokojení, po těch filmech, který se příliš nepovedli, je Mando příjemné osvěžení. I když jsou některé epizody zbytečné, hlavně takové natahované ( děj se moc neposune během těch pár epizod ), ale já jsem si užil každý díl co byl. Po technické stránce není co vytknout, na seriál je to úžasná podívaná, a k tomu se není co divit, je to Disney a ti do toho peníze narvou. Akce velmi dobrá, plus postavy taky fungují. Jinak tím nejlepším je na seriálu nic jiného, než Baby Yoda, který si krade každý moment pro sebe. JE BOŽÍ! Závěr 1 série se povedl skvěle, a záporák, kterého hraje Giancarlo Esposito nejde nerespektovat. Protože je to zasraný GUS FRING ! : D ()

Zajímavosti (34)

• Režisérka Bryce Dallas Howard prozradila, že během natáčení této epizody ani jednou nepracovala přímo na place s představitelem Mandaloriana Pedro Pascalem. Důvodem byla jeho vytíženost na Broadwayi. Jeho scény proto odehráli doubléři a hlas byl přidán v postprodukci. [Zdroj: Filmozrouti.cz] (Kinofil)
  • Jeden z nájemných lovců Greefa Kargy (Carl Weathers) je z rasy Zabrak, stejné rasy jako Darth Maul. (NiWi)